Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • c4rc0
    Retired
    • Dec 2012
    • 6

    #1

    Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

    Korting op 420shop
    Heej,

    dit is de eerste keer dat ik zelfkweek doe, binnenkweek in een dr60 kweektent.
    Ik heb momenteel AK47 autoflowers staan, we zijn 2 1/2 ver ongeveer en er beginnen op mijn blaadjes overal bruine plekken te komen, eerst dacht ik aan beestjes maar heb alles zeer grondig doorzocht en er is niks te vinden.
    Ik weet niet wat ik er kan aan doen, maar ik had mss gedacht dat de vochtigheid in mijn tent mss te hoog is.
    Aangezien ik dit niet zeker weet vraag ik toch liever om hulp, het kan evengoed iets anders zijn.
    De temp. in de tent is ongeveer tussen de 25 a30°C (als de lamp brand)
    De luchtvochtigheid schommelt tussen de 45-70% (ze hadden mij aangeraden om regelmatig de tent + plant goed te benevelen)
    Ik heb er volgende foto's van genomen.
    IMAG0620.jpgIMAG0621.jpgIMAG0622.jpgIMAG0625.jpg

    Alvast bedankt!
  • spacefrog
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 156

    #2
    Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

    Geef je (te veel) voeding? Nevel je je bladeren met de lamp aan?

    Comment

    • c4rc0
      Retired
      • Dec 2012
      • 6

      #3
      Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

      momenteel krijgen ze al 3 dagen gewoon water, de groeivoeding ben ik mee gestopt(omdat ze volgroeid zijn) en ik heb bloeivoeding gekocht nu maar daar moet ik nog 2dagen op wachten voor ik het heb.
      Ik had wat problemen om mijn water elke keer op de juiste ph te krijgen dus heb ik aan mijn gewoon kraanwater niets veranderd.
      nevelen doe ik inderdaad met de lamp aan en ik nevel op de zijkanten en rechtstreeks op de plant. (gretig nevelen)

      Comment

      • francisp
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 685

        #4
        Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

        Ik denk dat het inderdaad komt van te nevelen met de lamp aan. De waterdruppels werken als een lens met verbrande plekjes tot gevolg.

        Comment

        • c4rc0
          Retired
          • Dec 2012
          • 6

          #5
          Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

          oke ik geef ze nu nog gewoon water en benevel de zijkanten van de tent en een beetje lossjes in de lucht, als de lamp uit is benevel ik de planten zelf.
          Bedankt voor de reacties had in het begin al wat schrik dat ik met zieke plantjes ging zitten.

          Comment

          • subby
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 365

            #6
            Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

            groeivoeding geven tot je echt bloei verschijningen hebt he
            als je teveel voeding geeft zie je u nieuwe scheuten kromtrekken dan moet je wat minderen
            grts subby

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

              Ook de temperatuur speelt mee. Probeer 27 als maximum aan te houden. Te hoog en je blad zal naar boven opkrullen. Nevelen zou ik sowieso niet doen. Nergens voor nodig, en je loopt grotere kans op ziektes.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...