Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

    Korting op 420shop
    IMAG0620.jpgIMAG0621.jpgIMAG0622.jpgIMAG0625.jpg

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

    Geef je (te veel) voeding? Nevel je je bladeren met de lamp aan?

    Comment


      #3
      Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

      momenteel krijgen ze al 3 dagen gewoon water, de groeivoeding ben ik mee gestopt(omdat ze volgroeid zijn) en ik heb bloeivoeding gekocht nu maar daar moet ik nog 2dagen op wachten voor ik het heb.
      Ik had wat problemen om mijn water elke keer op de juiste ph te krijgen dus heb ik aan mijn gewoon kraanwater niets veranderd.
      nevelen doe ik inderdaad met de lamp aan en ik nevel op de zijkanten en rechtstreeks op de plant. (gretig nevelen)

      Comment


        #4
        Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

        Ik denk dat het inderdaad komt van te nevelen met de lamp aan. De waterdruppels werken als een lens met verbrande plekjes tot gevolg.

        Comment


          #5
          Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

          oke ik geef ze nu nog gewoon water en benevel de zijkanten van de tent en een beetje lossjes in de lucht, als de lamp uit is benevel ik de planten zelf.
          Bedankt voor de reacties had in het begin al wat schrik dat ik met zieke plantjes ging zitten.

          Comment


            #6
            Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

            groeivoeding geven tot je echt bloei verschijningen hebt he
            als je teveel voeding geeft zie je u nieuwe scheuten kromtrekken dan moet je wat minderen
            grts subby

            Comment


              #7
              Re: Help wat gebeurd er met mijn blaadjes!!!!!!!

              Ook de temperatuur speelt mee. Probeer 27 als maximum aan te houden. Te hoog en je blad zal naar boven opkrullen. Nevelen zou ik sowieso niet doen. Nergens voor nodig, en je loopt grotere kans op ziektes.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X