Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Misvormde bladeren op de top

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Misvormde bladeren op de top

    Korting op 420shop
    wied kut 280613.jpg

    Dag heren, nogmaals het probleem van mijn topbladeren. Wat kan hier het probleem van zijn? Het ziet er echt vreselijk uit.

    #2
    Re: Misvormde bladeren op de top

    hoe vaak geef je water?

    hoe warm is het in je kasje?
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Misvormde bladeren op de top

      Ze stond buiten, nu weer in de kas. Ze kreeg dus alleen water van moeder natuur. Teveel water dus?

      Comment


        #4
        Re: Misvormde bladeren op de top

        misschien ook in combinatie van teveel of verkeerde voeding
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Misvormde bladeren op de top

          Ze hebben alleen mest gekregen bij het overpotten. Goed uitspoelen of iets anders doen?

          Comment


            #6
            Re: Misvormde bladeren op de top

            dat trekt volgens mij wel weg allemaal, ff 1 keer mest overslaan en tikkeltje minder water geven en kijken wat er gebeurd. Vaak binnen 24u zie je wel verschil. Kan ook zijn dat door het verplaatsen de jonge blaadjes van groeirichting veranderd zijn doordat het licht inval net iets anders is dan de vorige situatie. De kleine topbladeren zien er op de foto ook een beetje uit alsof ze te dicht bij een lamp hebben gestaan. Kan ook water zijn geweest (veel regen gehad de laatste tijd) en wat dan weer versterkt wordt door zonlicht. (iig ik heb dat gehad toen ik 1 keer net te enthousiast was en midden op de dag m'n planten ging besproeien, niet zo slim....maar wel goed gekomen)
            Voor de rest ziet je blad er wel mooi groen uit en zou ik me nog niet al te druk maken. En niet verplaatsen, gewoon lekker laten staan

            Comment


              #7
              Re: Misvormde bladeren op de top

              Bij de volgende internode komt het waarschijnlijk weer goed.

              Comment


                #8
                Re: Misvormde bladeren op de top

                Ziet er uit als een fim. Alsof je 't hebt getopt, maar niet helemaal goed, dus gefimd. Niets aan de hand. Gaat wel over.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Misvormde bladeren op de top

                  eens meer kijken naar de stipjes daar zit wat te zuigen, gok trips,trps gaat niet over hoor.
                  Last edited by ceBep; 1 July 2013, 18:54. Reden: aanpassing na melding

                  Comment


                    #10
                    Re: Misvormde bladeren op de top

                    Heb je ze getopt ?
                    Zo ja: dan heb je het zelf gedaan.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Misvormde bladeren op de top

                      Het was een sprinkhaan guys. Of een beest dat hier op leek. Hij ziet er weer prima uit en ja ik heb ze getopt. Geertrude is in een 2 weken 20 centimeter gegroeid. Het gaat goed dus.

                      Comment

                      Bezig...
                      X