Misvormde bladeren op de top

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Aapjeruttie
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2013
    • 34

    #1

    Misvormde bladeren op de top

    Korting op 420shop
    wied kut 280613.jpg

    Dag heren, nogmaals het probleem van mijn topbladeren. Wat kan hier het probleem van zijn? Het ziet er echt vreselijk uit.
  • HR83
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 1046

    #2
    Re: Misvormde bladeren op de top

    hoe vaak geef je water?

    hoe warm is het in je kasje?
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment

    • Aapjeruttie
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2013
      • 34

      #3
      Re: Misvormde bladeren op de top

      Ze stond buiten, nu weer in de kas. Ze kreeg dus alleen water van moeder natuur. Teveel water dus?

      Comment

      • HR83
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 1046

        #4
        Re: Misvormde bladeren op de top

        misschien ook in combinatie van teveel of verkeerde voeding
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment

        • Aapjeruttie
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2013
          • 34

          #5
          Re: Misvormde bladeren op de top

          Ze hebben alleen mest gekregen bij het overpotten. Goed uitspoelen of iets anders doen?

          Comment

          • Smokezaza
            Expert Stoner
            Member
            • Apr 2013
            • 77

            #6
            Re: Misvormde bladeren op de top

            dat trekt volgens mij wel weg allemaal, ff 1 keer mest overslaan en tikkeltje minder water geven en kijken wat er gebeurd. Vaak binnen 24u zie je wel verschil. Kan ook zijn dat door het verplaatsen de jonge blaadjes van groeirichting veranderd zijn doordat het licht inval net iets anders is dan de vorige situatie. De kleine topbladeren zien er op de foto ook een beetje uit alsof ze te dicht bij een lamp hebben gestaan. Kan ook water zijn geweest (veel regen gehad de laatste tijd) en wat dan weer versterkt wordt door zonlicht. (iig ik heb dat gehad toen ik 1 keer net te enthousiast was en midden op de dag m'n planten ging besproeien, niet zo slim....maar wel goed gekomen)
            Voor de rest ziet je blad er wel mooi groen uit en zou ik me nog niet al te druk maken. En niet verplaatsen, gewoon lekker laten staan

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: Misvormde bladeren op de top

              Bij de volgende internode komt het waarschijnlijk weer goed.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Misvormde bladeren op de top

                Ziet er uit als een fim. Alsof je 't hebt getopt, maar niet helemaal goed, dus gefimd. Niets aan de hand. Gaat wel over.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Misvormde bladeren op de top

                  eens meer kijken naar de stipjes daar zit wat te zuigen, gok trips,trps gaat niet over hoor.
                  Last edited by ceBep; 1 July 2013, 18:54. Reden: aanpassing na melding

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Misvormde bladeren op de top

                    Heb je ze getopt ?
                    Zo ja: dan heb je het zelf gedaan.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Aapjeruttie
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2013
                      • 34

                      #11
                      Re: Misvormde bladeren op de top

                      Het was een sprinkhaan guys. Of een beest dat hier op leek. Hij ziet er weer prima uit en ja ik heb ze getopt. Geertrude is in een 2 weken 20 centimeter gegroeid. Het gaat goed dus.

                      Comment

                      Bezig...