Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sweetsmoke
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2013
    • 156

    #31
    Re: Vroege problemen eerste kweek

    bedankt voor de info, ziet er waarschijnlijk gewoon vreemd uit omdat de eerste bladeren er niet meer hangen.
    Mijn oorspronkelijke plan was eigenlijk om te scroggen, dit doe ik haar best niet meer aan zeker?
    “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #32
      Re: Vroege problemen eerste kweek

      Ze ziet er gezond uit en die eerste bladen zijn oude bladen en dat is vrij normaal dat de onderste geel worden, geen licht genoeg en worden gebruikt als source voor de plant en vallen dan af.

      Scroggen kan je doen het is mss geen slecht plan hoor.
      Stel dat je plant nog een stuk in de lucht groeit, dan moet jeje lamp verhogen en komen de lagere gedeelten van de plant wel erg ver van de lamp.

      of knikken en knakken en fixeren : houdt in dat jeje hoofdtop horizontaal gaat plooien zonder scrog net.
      1st nijp je in het stukje stam dat moet worden plat gelegd, je zal een krakje horen. Dan wals je het stulkje beetje plat tussen je vingers en plooi je het in de richting dat je wil, wees niet bang bij te weinig staat die top de dzg erna weer recht, zorg dat ze echt gaat plat liggen. Dan met touwtje of rekker fixeren, dat wil zeggen dat ze niet meer recht kan komen. Staat veel info op het forum ook!

      groet bubba
      sigpic

      Comment

      • sweetsmoke
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2013
        • 156

        #33
        Re: Vroege problemen eerste kweek

        Hallo!
        Ik had deze week geen zin en tijd meer om nog foto's te nemen, maandag komen die er wel.
        In de oksels zie ik nu al kleine witte haartjes, wat zou duiden op preflowering als ik het juist heb?
        In de top nog niets van haartjes te bespeuren, enkel nieuwe bladbeginselen.
        Ook heb ik de onderste (vergeelde) bladeren eens goed naar beneden getrokken aan de steel, waardoor ze wel nog verbonden waren met de stam, maar heel de tijd door verslappen. Dit deed ik om de zijtakjes wat meer licht te gunnen, en deze bladeren toch nog wat voedingsstoffen konden afgeven aan het plantje (in tegenstelling tot wanneer je ze er helemaal aftrekt).
        Tot maandag!
        SS
        “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #34
          Re: Vroege problemen eerste kweek

          Hoe staat het met die plant?

          Als ze in staat van herstel is, is het verstandig regelmatiger updates te geven.
          Zo kunnen we je beter begeleiden.

          Het verloop kan zo wel positief als negatief in enkele dagen een heel groot verschil maken.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • sweetsmoke
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2013
            • 156

            #35
            Re: Vroege problemen eerste kweek

            Ik ga in het vervolg proberen elke vrijdag en maandag foto's te posten, iig dank voor de interesse!
            “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #36
              Re: Vroege problemen eerste kweek

              Er kan een hoop gebeuren in 6 dagen tijd.

              Ik zag jouw topic al eerder,hoefde echter niet te antwoorden omdat alle antwoorden al waren gegeven.

              Succes verder.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • sweetsmoke
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2013
                • 156

                #37
                Re: Vroege problemen eerste kweek

                Denken jullie eigenlijk dat ik hiervoor een actieve koolfilter zal nodig hebben?
                Ik rook dagelijks wiet op mijn kot en heb hier nog maar zelden klachten over gekregen
                Ik denk ook niet dat zo'n klein plantje veel geur zal afgeven?
                Vanavond foto update!
                “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                Comment

                • sweetsmoke
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 156

                  #38
                  Re: Vroege problemen eerste kweek

                  Hallo medegrowers!
                  Jammergenoeg is mijn plantje nu echt in de (voor)bloei gegaan, in de oksels zijn de witte haartjes doorgekomen en ze verspreidt ook een aangename geur
                  Er is een klein beetje nute burn te bespeuren maar dit kan me niet zoveel schelen, aangezien ik nu toch enkel maar water meer zal geven
                  Ik denk dat dit het plantje zal zijn met de kleinste opbrengst ooit op het forum
                  Hier zijn de foto's, laat ze jullie smaken!
                  P1140818.jpgP1140819.jpgP1140820.jpgP1140823.jpgP1140824.jpgP1140825.jpg
                  “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                  Comment

                  • sweetsmoke
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 156

                    #39
                    Re: Vroege problemen eerste kweek

                    Net gezien dat een van de vingers van een nieuw blaadje zich omdraait, onderkant naar boven dus
                    iemand een idee wat het probleem hier zou kunen zijn?
                    cheers!
                    “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #40
                      Re: Vroege problemen eerste kweek

                      Eigenwijzigheid ?
                      Of de spiegeling van licht in die cd-spiegel die eronder ligt.
                      Plantjes hebben liefst licht op de bovenkant van het blad.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • sweetsmoke
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2013
                        • 156

                        #41
                        Re: Vroege problemen eerste kweek

                        Zolang het geen tekort of verbranding van iets is is het ok!
                        De cd ligt er niet meer!
                        bedankt voor het antwoord QnQ!
                        “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                        Comment

                        • EL Guerilliero
                          Advanced Grower
                          • Nov 2012
                          • 1090

                          #42
                          Re: Vroege problemen eerste kweek

                          ..

                          toch ziet het er een leuk ding uit .. gewoon doorgaan, je elektriciteit haal je er nooit uit in wiet maar het blijft leuk om aanzien .. ben zelf met minder ook doorgegaan .. voldoening kan volstaan

                          Comment

                          • sweetsmoke
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 156

                            #43
                            Re: Vroege problemen eerste kweek

                            Elektriciteit hoeft hier niet betaald te worden, zit in de huur
                            Het is inderdaad vooral leuk om te aanzien, en zo heb ik hier ook altijd wat gezelschap!
                            “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                            Comment

                            • sweetsmoke
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2013
                              • 156

                              #44
                              Re: Vroege problemen eerste kweek

                              Wetende dat dit plantje nu een 12tal centimeter groot is en aan het bloeien is onder 42 watt en soms nog een extra 11watt op de zijkant, hoeveel gram gokken jullie dat ik hiervan zal kunnen oogsten?
                              Mijn doel is een 20 euro aan wiet (2,5g?) , aangezien mijn installatie me zoveel kostte, denken jullie dat dit haalbaar is?
                              “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #45
                                Re: Vroege problemen eerste kweek

                                Als de plant volledig gebloeid heeft en alles gaat goed, zal dat wel gaan lukken.
                                Ik ga je geen ideeen geven, maar een 5 keer deze hoeveelheid, zou ook nog wel moeten lukken.

                                Soms zelfs meer.

                                Alles afwachten dus.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...