Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Vroege problemen eerste kweek

    Vandaag rekkertje gespannen voor LST, leek me beter aangezien de onderste topjes bijna geen licht kregen
    En de 'hoogte' begon ook stilaan een probleem te worden
    P1140840.jpgP1140841.jpg

    Comment


      #62
      Re: Vroege problemen eerste kweek

      Ik heb in het begin ook de fout gemaakt, er wordt altijd gesproken over de bloeitijd vergeet de voorgroei niet
      .

      Comment


        #63
        Re: Vroege problemen eerste kweek

        Haal eens dat groene net uit je kastje. Houdt alleen maar licht tegen. Ga zo door, en koop nog een paar spaarlampen bij :p Mijn eerste kweekje was ook GOM en ook met weinig middelen.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...r-spaarlampen)

        Grtz
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #64
          Re: Vroege problemen eerste kweek

          Ik ga eens je verslag bekijken interessant!
          Het enige probleem is dat het net dat netje is die mijn lampen boven houdt!
          cheers!

          Comment


            #65
            Re: Vroege problemen eerste kweek

            Neem dan fijnere mazen, kippegaas ofzo? Of probeer ze vast te maken aan de kast zelf. Ga eens naar brico ofzo en vraag daar iemand raad. Doe alsof je een lamp in een kast wil vastmaken om smorgens je kleren beter te zien? Of probeer iets simpels met draadjes(let op brandgevaar)
            Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

            Comment


              #66
              Re: Vroege problemen eerste kweek

              Om 's ochtends je kleren beter te zien?
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #67
                Re: Vroege problemen eerste kweek

                't Is gevaarlijk zat zo met dat koperdraad half uit het kroonsteentje, een beetje aanpassen (ook ivm de veiligheid) kan geen kwaad, kroonsteentjes vermijd je liefst in een vochtige omgeving.
                Het is vrij hoge spanning allemaal ook eh, wel belangrijk dat je dat een beetje secuur doet.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #68
                  Re: Vroege problemen eerste kweek

                  QnQ, will be fixed by sunday! , ik doe er wat krimpkous rond
                  voor de ophanging van de lampen heb ik nog geen idee, het hout van het kastje is zeer dun dus een oog erin schroeven ofzo gaat niet lukken
                  Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat dit netje zoveel licht tegenhoudt, kan toch geen 5 procent zijn?

                  Comment


                    #69
                    Re: Vroege problemen eerste kweek

                    Mooi plantje! weet je welke strain het is?
                    Heb je eigenlijk veel last van lawaai van de ventilator of valt dit mee? bij mij maakt dit namelijk erg veel lawaai, dus ik moet hierop nog iets vinden.

                    Je hebt een mooie opstelling, je plantje heeft niet te klagen! En mocht je wat geld overhebben zou ik nog een lampje bijhalen, kan nooit kwaad

                    Ik ga je volgen!

                    Comment


                      #70
                      Re: Vroege problemen eerste kweek

                      Thanks! Leuk om een compliment te krijgen op de goedkoopste opstelling mogelijk!
                      Als ik kan zal ik mss inderdaad een lamp bijsteken, maar heb daar atm de tijd ook niet echt voor
                      Mijn fan is niet muisstil, maar houdt me niet uit mijn slaap (wss mede door mijn avondritueel ) Nochtans is het de goedkoopste pcfan!

                      Cheers!
                      ss

                      Comment


                        #71
                        Re: Vroege problemen eerste kweek

                        Hallo!
                        Plantje heeft enkele dagen te droog gestaan, stond er wat treurig bij, maar nu doet ze het weer goed
                        Juist nog een nieuwe rekker voor lst gespannen, in de komende uren gaat ze dus weer naar boven kijken!
                        P1140843.jpgP1140845.jpgP1140846.jpgP1140847.jpgP1140848.jpg

                        Comment


                          #72
                          Re: Vroege problemen eerste kweek

                          Oppassen met je grond te droog laten staan.
                          Het heeft een negatieve invloed op je grond en z'n EC waarde.

                          Heb je ondertussen al voeding gegeven? Niet dat ik dit nodig acht, maar wil het gewoon weten.

                          Ziet er verder goed uit.
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment


                            #73
                            Re: Vroege problemen eerste kweek

                            Ik geef af en toe wat roze korrel bij het water, wordt oa gebruikt bij tomaten dus leek me goed
                            grond is idd wat droog, wordt voor gezorgd!

                            Comment


                              #74
                              Re: Vroege problemen eerste kweek

                              Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
                              Ik geef af en toe wat roze korrel bij het water, wordt oa gebruikt bij tomaten dus leek me goed
                              grond is idd wat droog, wordt voor gezorgd!
                              Weet wel dat je die roze korrels best lang voor de oogst niet meer gebruikt.
                              Door de chemische samenstelling is het niet echt geschikt voor consumptie.
                              Het verbaast me dat dit door sommige mensen voor tomaten gebruikt wordt...

                              Voor mijn terrasplanten gebruik ik deze ook. Voor datura's, ook wel trompetbloemen genoemd.
                              Daar doen ze het uitstekend mee maar pas wel op om dit te gaan gebruiken bij cannabis!

                              Is tevens zeer sterke voeding, dus pas op met overvoeden!

                              En nogmaals zal ik benadrukken dat, indien je dit verder gebruikt, best 2 tot 3 weken voor de oogst niet meer aan je water toevoegt.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment


                                #75
                                Re: Vroege problemen eerste kweek

                                niet in de mood om veel te typen
                                -gele bladeren langs onder
                                -goeie bloei
                                -weinig groei
                                -geen bemesting meer
                                -lst lukte
                                P1140850.jpgP1140851.jpgP1140852.jpgP1140853.jpgP1140855.jpgP1140856.jpgP1140858.jpgP1140859.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X