Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sweetsmoke
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2013
    • 156

    #61
    Re: Vroege problemen eerste kweek

    Vandaag rekkertje gespannen voor LST, leek me beter aangezien de onderste topjes bijna geen licht kregen
    En de 'hoogte' begon ook stilaan een probleem te worden
    P1140840.jpgP1140841.jpg
    “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

    Comment

    • natnek
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2013
      • 71

      #62
      Re: Vroege problemen eerste kweek

      Ik heb in het begin ook de fout gemaakt, er wordt altijd gesproken over de bloeitijd vergeet de voorgroei niet
      .

      Comment

      • Rodigan
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1536

        #63
        Re: Vroege problemen eerste kweek

        Haal eens dat groene net uit je kastje. Houdt alleen maar licht tegen. Ga zo door, en koop nog een paar spaarlampen bij :p Mijn eerste kweekje was ook GOM en ook met weinig middelen.



        Grtz
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        • sweetsmoke
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2013
          • 156

          #64
          Re: Vroege problemen eerste kweek

          Ik ga eens je verslag bekijken interessant!
          Het enige probleem is dat het net dat netje is die mijn lampen boven houdt!
          cheers!
          “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

          Comment

          • Ganesh
            Gandhi Ganjamaster
            • Aug 2013
            • 454

            #65
            Re: Vroege problemen eerste kweek

            Neem dan fijnere mazen, kippegaas ofzo? Of probeer ze vast te maken aan de kast zelf. Ga eens naar brico ofzo en vraag daar iemand raad. Doe alsof je een lamp in een kast wil vastmaken om smorgens je kleren beter te zien? Of probeer iets simpels met draadjes(let op brandgevaar)
            Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

            Comment

            • Rodigan
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1536

              #66
              Re: Vroege problemen eerste kweek

              Om 's ochtends je kleren beter te zien?
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #67
                Re: Vroege problemen eerste kweek

                't Is gevaarlijk zat zo met dat koperdraad half uit het kroonsteentje, een beetje aanpassen (ook ivm de veiligheid) kan geen kwaad, kroonsteentjes vermijd je liefst in een vochtige omgeving.
                Het is vrij hoge spanning allemaal ook eh, wel belangrijk dat je dat een beetje secuur doet.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • sweetsmoke
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 156

                  #68
                  Re: Vroege problemen eerste kweek

                  QnQ, will be fixed by sunday! , ik doe er wat krimpkous rond
                  voor de ophanging van de lampen heb ik nog geen idee, het hout van het kastje is zeer dun dus een oog erin schroeven ofzo gaat niet lukken
                  Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat dit netje zoveel licht tegenhoudt, kan toch geen 5 procent zijn?
                  “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                  Comment

                  • CannabinoidDroid
                    Chronic Stoner
                    • May 2013
                    • 192

                    #69
                    Re: Vroege problemen eerste kweek

                    Mooi plantje! weet je welke strain het is?
                    Heb je eigenlijk veel last van lawaai van de ventilator of valt dit mee? bij mij maakt dit namelijk erg veel lawaai, dus ik moet hierop nog iets vinden.

                    Je hebt een mooie opstelling, je plantje heeft niet te klagen! En mocht je wat geld overhebben zou ik nog een lampje bijhalen, kan nooit kwaad

                    Ik ga je volgen!

                    Comment

                    • sweetsmoke
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2013
                      • 156

                      #70
                      Re: Vroege problemen eerste kweek

                      Thanks! Leuk om een compliment te krijgen op de goedkoopste opstelling mogelijk!
                      Als ik kan zal ik mss inderdaad een lamp bijsteken, maar heb daar atm de tijd ook niet echt voor
                      Mijn fan is niet muisstil, maar houdt me niet uit mijn slaap (wss mede door mijn avondritueel ) Nochtans is het de goedkoopste pcfan!

                      Cheers!
                      ss
                      “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                      Comment

                      • sweetsmoke
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2013
                        • 156

                        #71
                        Re: Vroege problemen eerste kweek

                        Hallo!
                        Plantje heeft enkele dagen te droog gestaan, stond er wat treurig bij, maar nu doet ze het weer goed
                        Juist nog een nieuwe rekker voor lst gespannen, in de komende uren gaat ze dus weer naar boven kijken!
                        P1140843.jpgP1140845.jpgP1140846.jpgP1140847.jpgP1140848.jpg
                        “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                        Comment

                        • Gamm
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1610

                          #72
                          Re: Vroege problemen eerste kweek

                          Oppassen met je grond te droog laten staan.
                          Het heeft een negatieve invloed op je grond en z'n EC waarde.

                          Heb je ondertussen al voeding gegeven? Niet dat ik dit nodig acht, maar wil het gewoon weten.

                          Ziet er verder goed uit.
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment

                          • sweetsmoke
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 156

                            #73
                            Re: Vroege problemen eerste kweek

                            Ik geef af en toe wat roze korrel bij het water, wordt oa gebruikt bij tomaten dus leek me goed
                            grond is idd wat droog, wordt voor gezorgd!
                            “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                            Comment

                            • Gamm
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 1610

                              #74
                              Re: Vroege problemen eerste kweek

                              Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke
                              Ik geef af en toe wat roze korrel bij het water, wordt oa gebruikt bij tomaten dus leek me goed
                              grond is idd wat droog, wordt voor gezorgd!
                              Weet wel dat je die roze korrels best lang voor de oogst niet meer gebruikt.
                              Door de chemische samenstelling is het niet echt geschikt voor consumptie.
                              Het verbaast me dat dit door sommige mensen voor tomaten gebruikt wordt...

                              Voor mijn terrasplanten gebruik ik deze ook. Voor datura's, ook wel trompetbloemen genoemd.
                              Daar doen ze het uitstekend mee maar pas wel op om dit te gaan gebruiken bij cannabis!

                              Is tevens zeer sterke voeding, dus pas op met overvoeden!

                              En nogmaals zal ik benadrukken dat, indien je dit verder gebruikt, best 2 tot 3 weken voor de oogst niet meer aan je water toevoegt.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              • sweetsmoke
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2013
                                • 156

                                #75
                                Re: Vroege problemen eerste kweek

                                niet in de mood om veel te typen
                                -gele bladeren langs onder
                                -goeie bloei
                                -weinig groei
                                -geen bemesting meer
                                -lst lukte
                                P1140850.jpgP1140851.jpgP1140852.jpgP1140853.jpgP1140855.jpgP1140856.jpgP1140858.jpgP1140859.jpg
                                “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                                Comment

                                Bezig...