Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sweetsmoke
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2013
    • 156

    #46
    Re: Vroege problemen eerste kweek

    Ik denk niet dat ik er 10 gram af zal halen, of ze zou van top tot aan de grond 1 top moeten vormen
    ik ben zo ongeduldig :p
    “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #47
      Re: Vroege problemen eerste kweek

      Tussen 5 en 10 gram als alles goed blijft gaan.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • sweetsmoke
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2013
        • 156

        #48
        Re: Vroege problemen eerste kweek

        Hier nog even korte foto-update voor het weekend, top wordt stilaan gevormd denk ik en begint meer en meer te geuren
        in de hoofdtop zijn niet zoveel haartjes te zien, maar in de oksels wel. Licht staat nu op 19/5
        P1140826.jpgP1140827.jpgP1140828.jpgP1140829.jpgP1140830.jpg
        Pakje lange blaadjes ernaast om een idee te krijgen hoe groot (of klein :p) ze eigenlijk wel is

        Een goed weekend aan iedereen!
        SS
        “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #49
          Re: Vroege problemen eerste kweek

          Oei, een dwergje inderdaad.

          Zal de komende weken wel gaan aanzwellen...
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #50
            Re: Vroege problemen eerste kweek

            Ha wat een lief klein plantje.

            Ik ga me aansluiten bij de voorspelling van Gamm.

            Tussen de 5 en 10, maar dat is voorspelling.

            Trouwens is je eerste kweek, geweldig toch
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • sweetsmoke
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2013
              • 156

              #51
              Re: Vroege problemen eerste kweek

              Als daar 5 gram afkomt kijk ik mijn ogen zwaar uit!
              Inderdaad, eerste kweekje, echt supertevreden mee! Een klein plantje is net wat ik wilde en nodig had
              cheers!
              “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

              Comment

              • Gamm
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1610

                #52
                Re: Vroege problemen eerste kweek

                5 gram, fluff inbegrepen.

                Verwacht geen al te compacte toppen
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                • sweetsmoke
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 156

                  #53
                  Re: Vroege problemen eerste kweek

                  Hallo iedereen!
                  Na nog een lang weekend is mijn plantje een heel stuk gegroeid (weer pakje lange blaadjes ernaast, vergelijk maar)
                  In elke oksel is er nu een klein topje met lange mooie haartjes, ik weet niet goed hoe die te zien zijn op foto
                  Hoe lang denken jullie dat deze nog moet bloeien? Ik weet wel wanneer een plant oogstklaar is, maar ik kan niet inschatten hoeveel weken dat nog zal zijn
                  Cheers and enjoy dem pics!
                  SS
                  P1140832.jpgP1140833.jpgP1140835.jpgP1140836.jpgP1140837.jpgP1140838.jpgP1140839.jpg
                  “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                  Comment

                  • berry ryder
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 2666

                    #54
                    Re: Vroege problemen eerste kweek

                    Ik gok op 9 weken.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment

                    • West2010
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 418

                      #55
                      Re: Vroege problemen eerste kweek

                      Ze beginnen nog maar net te bloeien, en onder spaarlampen duurt het ook wat langer

                      Comment

                      • sweetsmoke
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2013
                        • 156

                        #56
                        Re: Vroege problemen eerste kweek

                        With the 100% quality guarantee you only get from Green House seed Company. The aroma of the GREEN-O-MATIC is already kicking at week 4-5 of flowering, and the resin becomes frosty and thick at week 6. The total grow and flowering time is under 8 weeks, but in purely commercial operations harvesting is possible after just 7 weeks.

                        Dit is wat Greenhouse seeds zelf zegt, dus eigenlijk zou ze al moeten geoogst zijn, en jullie gokken nu dat ze nog eens zo lang moet als de vermeende complete groei en bloei in 1
                        verkooptrucs zeker?
                        “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                        Comment

                        • West2010
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 418

                          #57
                          Re: Vroege problemen eerste kweek

                          Er staat ook het woordje possible bij, dus niet altijd
                          Verder is het zo dat zaadbanken de tijden aangeven onder gunstige omstandigheden.
                          Dus ook onder minimaal 600 watt HPS of meer.
                          Het is niks anders dan marketing

                          Comment

                          • berry ryder
                            Special member
                            420 MemberLucky Member
                            • Dec 2012
                            • 2666

                            #58
                            Re: Vroege problemen eerste kweek

                            van zaadje tot oogst in 8 weken. Ik heb het nog niet gezien.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment

                            • Ganesh
                              Gandhi Ganjamaster
                              • Aug 2013
                              • 454

                              #59
                              Re: Vroege problemen eerste kweek

                              Mijn lowryder had ook al lang af moeten zijn na 8 weken. We zijn 3maand verder en hij moet nog steeds een twee weken vindt ik.. Deels mijn fout maar desalniettemin nog steeds slachtoffer van verkoopspraat

                              Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

                              Comment

                              • West2010
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • May 2010
                                • 418

                                #60
                                Re: Vroege problemen eerste kweek

                                Heb ook eens een kweek gehad die ruim 16 wkn bloeitijd nodig had,
                                maar dat kwam ook gedeeltelijk door de kou en mijn eigen foutjes

                                Comment

                                Bezig...