Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Plantje recht zetten en de potten bijvullen tot de rand dan heeft ze weer de ondersteuning. Als je haar zo zet staan de bladeren schots en scheef maar dat trekt binnen een dag recht.
Doe je hier niks aan zal je later een wat slappere plant krijgen met als risico dat je straks een x je top omgevallen in de aarde vind.
je plant groeit naar het licht toe, heb je je lamp op een rare manier vastzitten ofzo? of is het een plant in de buitenste rij of hoek van tent? dan kan het ook zijn dat ze wat scheef groeien
Bedankt voor je bericht, helaas heeft ze het niet gehaald
Ja, ik zei nog dat het bloed naar het kopje stroomt als je die potten omgekeerd aan het plafond hangt.
Die andere zou ek wel effe terug recht zetten. Heb het ook is voorgehad, wat slappere stengel. (ahahaha, ni op die manier) heb ze laten liggen en die heeft problemen gekregen met de wortels. Dus sateprikker er naast, strikje om de nek (niet te strak) en dan groeit die wel terug tegoei tot ze sterk genoeg is om zelfstandig recht te blijven staan.
- QnQ , klein kistje timmeren
- beowulf , touwtje om de nek niet te strak
- parker88 , ben benieuwd naar je foto
- gebruik geen elastiekje , daar hebben we al een mooie flater van gezien
- parker88 op naar morgen , vandaag een dag zonder zorgen
Haha ik zou die potten nu gewoon al bijvullen des te meer ruimte voor wortels Dan kan binnen enkele dagen dat stokje en touwtje ook weer weg.
Ik was ook erg voorzichtig in het begin hoor maar zolang de plant niet compleet afgescheurd is bij de steel zal ze het 99/100 x overleven het is net onkruid haha.
Die 2 kleintjes lijken nog wat te strekken vandaar dat ik me afvroeg Hoe de lamp hing
Maarre keep it up
Comment