Wat is er mis met mijn plant/blad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • parker88
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2015
    • 58

    #46
    Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

    psychedelic1988

    Nogmaals bedankt voor je tips. Heb eergisteren de boel nog even goed aangevuld.
    Vandaag heb ik het stokje weggehaald. en ze staat er weer perfect bij.

    Mooi om te zien hoe het ene moment het blad helemaal scheef staat en 2/3 uur later
    staan de bladeren alweer omhoog richting het licht.

    Ik hou de kleintjes goed in de gaten, mochten ze verder gaan strekken zal ik wat onder de potten
    gaan zetten zodat ze wat hoger komen als de andere potten.

    Ik zal kijken als ik vanavond nog even een paar nieuwe foto's kan maken.
    Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #47
      Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

      nog eens perfect voorbeeld dat je de zaadhoesjes best NIET lospeuterd of wat dan ook(geweldige tip dit),het vliesje kleeft idd nog vaak aan de lobblaadjes en/of stengeltje,brrrr komt men haar dikwijls van omhoog,kan je eventueel ns opzoeken,wat de functie is dat de zaadhoesjes eraan blijven kleven voor een tijdje,komt het hoesje bij het ontkiemen echt niet open(wat zelden gebeurt)is het plantje niet sterk genoeg voor verdere cyclus
      Oorspronkelijk geplaatst door parker88
      Beste forumleden,

      Vanmiddag heb ik geprobeerd het hoesje te verwijderen.
      Omdat het hoesje aan alle kanten nog vast zat aan het stengeltje, is het me alleen gelukt deze wat na beneden te schuiven.
      met de gedachte dat deze vanzelf wel los zou gaan.

      Helaas nu een paar uur later staat mijn plant er meer dood als levend bij.
      Ik heb gelijk het hoesje verwijderd, door hier wat meer druk op te zetten met 2 vingers en de plant wat meer water gegeven.

      Nu is mijn vraag kan dit door het hoesje komen? of is het dat ik de planten echt te weinig water heb gegeven?
      Het plantje stond ongeveer 2-3 uur geleden gewoon nog mooi recht op.

      Groet,
      Parker

      [ATTACH=CONFIG]251610[/ATTACH]
      Last edited by soulrebel; 28 January 2015, 00:38.

      Comment

      • amazing
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 1699

        #48
        Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

        - lamp hangt goed op 40cm
        - wat zijn je temperaturen ?
        - als ge nog foto's update doe dit dan als de lamp uit is , zien we alles beter

        Comment

        • parker88
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2015
          • 58

          #49
          Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

          Hoi Amazing

          Bedankt voor je reactie

          Temperatuur is de hele week niet onder de 21 graden geweest en niet boven de 29 graden.

          Zojuist een update gedaan via: (Nog wel met lamp erboven)


          Iedereen nogmaals bedankt voor jullie hulp tot nu toe!
          Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

          Comment

          • parker88
            Advanced Stoner
            Member
            • Jan 2015
            • 58

            #50
            Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

            Afgelopen 2 dagen heb ik de planten ongeveer 800ml water gegeven.
            Vanaf het begin heeft alles redelijk droog gestaan. op deze manier wil ik de
            vochtigheid van de aarde weer een beetje op pijl krijgen.

            Verder vind ik het nog steeds vaag dat sommige bladeren van TD3 & TD4 er een beetje
            raar uitzien (Zie foto's).

            Ik hoor graag als ik hier wat aan kan doen. of dat we gewoon nog even moeten afwachten.

            Met HPS:
            IMG_8761.jpgIMG_8769.jpgIMG_8772.jpg


            Zonder HPS:
            IMG_8778.jpgIMG_8780.jpgIMG_8781.jpgIMG_8782.jpgIMG_8783.jpg
            Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

            Comment

            • psychedelic1988
              Retired
              • Oct 2012
              • 2796

              #51
              Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

              De laatste 2 foto's zonder hps dat dat blad zo bol staat betekend dat ze te nat staat
              die andere kunnen wel blokkades zijn of gewoon mongooltjes haha

              Comment

              • parker88
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2015
                • 58

                #52
                Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                Hee psychedelic1988


                Bedankt voor je reactie de dames zijn mooi bij getrokken!
                Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                Comment

                Bezig...