Hallo ik ben pas bezig met een binnen kweek. En ik gaa nu de 2de week in ik merk nu alleen wel dat de bladeren geel beginnen te worden kan iemand mij uitleggen waar het door zou komen ????

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk






Comment