Wat is het probleem? met foto

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jehsd
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 513

    #46
    Re: Wat is het probleem? met foto

    wederom bedankt, zal ff chillen
    Last edited by misty; 2 November 2009, 07:51. Reden: aub de quotfunctie pas gebruiken wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan.
    Geniet van iedere dag!!

    Comment

    • jehsd
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 513

      #47
      Re: Wat is het probleem? met foto

      hallo,

      Zou ik al aminozuren vitaminen en of enzymen kunnen toevoegen aan het water, of best ook nog ff mee wachten.

      Groetjes
      Geniet van iedere dag!!

      Comment

      • devils haze
        Banned
        • Aug 2009
        • 965

        #48
        Re: Wat is het probleem? met foto

        laat je planten ff tot rust komen en als dat zo is dan zie je heus wel wat je wel en niet bij kan voegen aan je voedings water

        doe ff rustig aan ga een rondje joggen speel met je playstation op internet maar laat die plantjes ff voor wat het is ik weet dat je het beste voor je plantjes wilt maar het beste is nu ff laten rusten ghehehe

        neem een pauze
        eet een hapje
        denk aan je bloeddruk

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #49
          Re: Wat is het probleem? met foto

          @ Devil

          Maar hij heeft gelijk, met geduld kom je het verste. Het is niet van de ene op de andere dag weer oke. Even wachten dus....

          Comment

          • jehsd
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 513

            #50
            Re: Wat is het probleem? met foto

            Iedereen bedankt voor reacties ze zijn aan het beteren denk ik als je wil volg me verder op http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...att-t8194.html zal vast nog tips kunnen gebruiken, volgende kweek met B.Cuzz van atami denk ik HELP http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ond-t8513.html wie weet hier iets over!!!!!!!!!!!

            BEDANKT
            Geniet van iedere dag!!

            Comment

            Bezig...