Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is het probleem? met foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wat is het probleem? met foto

    wederom bedankt, zal ff chillen
    Last edited by misty; 2 November 2009, 07:51. Reden: aub de quotfunctie pas gebruiken wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan.
    Geniet van iedere dag!!

    Comment


      #47
      Re: Wat is het probleem? met foto

      hallo,

      Zou ik al aminozuren vitaminen en of enzymen kunnen toevoegen aan het water, of best ook nog ff mee wachten.

      Groetjes
      Geniet van iedere dag!!

      Comment


        #48
        Re: Wat is het probleem? met foto

        laat je planten ff tot rust komen en als dat zo is dan zie je heus wel wat je wel en niet bij kan voegen aan je voedings water

        doe ff rustig aan ga een rondje joggen speel met je playstation op internet maar laat die plantjes ff voor wat het is ik weet dat je het beste voor je plantjes wilt maar het beste is nu ff laten rusten ghehehe

        neem een pauze
        eet een hapje
        denk aan je bloeddruk

        Comment


          #49
          Re: Wat is het probleem? met foto

          @ Devil

          Maar hij heeft gelijk, met geduld kom je het verste. Het is niet van de ene op de andere dag weer oke. Even wachten dus....

          Comment


            #50
            Re: Wat is het probleem? met foto

            Iedereen bedankt voor reacties ze zijn aan het beteren denk ik als je wil volg me verder op http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...att-t8194.html zal vast nog tips kunnen gebruiken, volgende kweek met B.Cuzz van atami denk ik HELP http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ond-t8513.html wie weet hier iets over!!!!!!!!!!!

            BEDANKT
            Geniet van iedere dag!!

            Comment

            Bezig...
            X