Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Staat het geslacht vast voor kieming?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Staat het geslacht vast voor kieming?

    Korting op 420shop
    Beste JD leden,

    het maakt niet uit hoe ik het op zoek, de seconde dat je de woorden cannabis en geslacht in combinatie intypt op google krijg je niks anders dan HOE BEPAAL IK HET GESLACHT?
    Als je dus intypt Cannabis Geslacht Zaad, dan heb je daar helemaal niks aan want je krijgt alleen maar geslachtsbepaling
    als je opzoekt staat cannabis geslacht vast, word je weer 20 keer uitgelegd hoe je het geslacht bepaald.

    Ik kan er zelf maar niet uitkomen, overduidelijk doordat ik de verkeerde zoektermen gebruik maar ik zou bij god niet weten wat ik anders in zou kunnen typen om het volgende te weten;

    Staat het geslacht van het zaadje vast voordat je hem laat kiemen?

    ik neem zelf aan van wel omdat je bij de voortplanting toch Of X en X doorgeeft of X en Y en het zaadje dan dus of mannelijk of vrouwelijk zou moeten zijn? Cannabis is Diploid dus het kan niet zo zijn dat ie bijvoorbeeld X X Y heeft en er maar 2 tot uiting komen afhankelijk van de omgeving/de mate van stress, toch?

    Echter lees ik onder andere hier op jointje draaien dat je, door het ZAAD te behandelen, het geslacht kan veranderen naar vrouw.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e-zaden-kweken
    Nummertje 3 ethyleen gas

    Als het geslacht dus vast zou staan, zou deze methode helemaal niet kunnen werken..?
    Hoe kunnen mensen dan beweren dat dit 100% werkt? En anders in 50% van de gevallen? Of houdt die 50% in dat de helft van het reguliere zaad vrouwelijk was na deze behandeling?
    Want dan heb ik slecht nieuws over hoe goed het werkt..

    Ik ben in ieder geval de kluts kwijt nu, en vraag me af of iemand me verheldering kan geven, waar google me helaas niet wil helpen (staat het geslacht vast in het zaadje zelf, en/of kan dit daadwerkelijk veranderd worden?


    #2
    De omstandigheden bepalen het geslacht.


    !(◎_◎)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      dus toch!

      okay.

      Bedankt voor je antwoord!


      zou slecht juist voor vrouwelijk of mannelijk leiden? Vrouwelijk is de enigste die zaad kan maken dus vrouwelijk zou logisch zijn maar een vrouwtje maakt juist mannelijke bloemen bij stress dus dat is tegensprekend.. Of trek ik daar een verkeerd verband?

      Comment


        #4
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Moet ik hier dan uit afleiden dat jij ook nog een kale borst heb modest.
          Ze dissen jou toch ook niet in je topic

          BYP Meestal hoe meer reguliere zaden ik plant de meer mannetjes ik heb in verhouding.
          Daarom plant ik er meestal nooit meer dan 10 en hou ik zeker 4 vrouwtjes over.
          Kwestie van geluk is het natuurlijk ook wel een beetje .

          Comment


            #6
            Er is hier weleens een stukje over geschreven waar veel waarheden in staan.
            (ook wat onwaarheden)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7


              Met n roze polo echt?
              Weet je zeker dat t geen Herma's worden dan?

              Wortelconcurrentie geeft ook meer vrouwen.

              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #8
                Ik heb tot nu toe altijd meer vrouwen uit regulier zaad, zowel binnen als buiten.
                Denk dat een ' bos hout voor de deur ' effectiever is dan borsthaar
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X