Miniscule topjes, harde geel/zwarte bladeren
Collapse
X
-
Kalimero ik had in mn eerste kweek hetzelfde probleem , had niet door dat ik veels te veel water aan t geven was , met een veels te hoge PH en zonder voeding . dacht bij de eerste verschijnselen dat het ondervoeding was en ben toen gaan voeden en heb haar dus nog meer water gegeven , ze zag er niet zo slecht uit als die van jou maar in week 4/5 stopte ze met het maken van toppen en werden de toppen die er al zaten niet echt groter/dikker , omdat ik geen smartpot had heb ik haar toen uit haar pot getrokken en zo 12 uur laten staan (in het donker uiteraard) daarna haar terug gezet in haar pot voordat het licht aanging , dit heb ik 3 dagen herhaald en moet zeggen dat ze langzaam aan weer een klein beetje water begon op te nemen , las ook dat sommigen er ook nog rechtstreeks een ventilator op zetten (op de kluit ) , mischien heb je hier iets aan !Comment
-
Als je op Bubble Cheese grow report googled, kom je meer teleurstellingen tegen. Denk dat de strain geen goede opbrenger en ook geen makkelijke plant is.Comment
-
Tsja jong, en als je 2 zinnen verder leest zie je dat ik de potten ophef. Aan het gewicht weet je direct of al dan niet nog water inzit. Tis de eerste plant dat 'k miserie mee heb terwijl ik hetzelfde doe met de anderen, die goed staan. en ik kom niet Wenen ik vraag gewoon wat ik er nog aan kan doen en wat mijn fouten zijn. Bedankt.Comment
-
Bedankt! Dat zal ik zeker proberen, hopelijk haalt het wat uitKalimero ik had in mn eerste kweek hetzelfde probleem , had niet door dat ik veels te veel water aan t geven was , met een veels te hoge PH en zonder voeding . dacht bij de eerste verschijnselen dat het ondervoeding was en ben toen gaan voeden en heb haar dus nog meer water gegeven , ze zag er niet zo slecht uit als die van jou maar in week 4/5 stopte ze met het maken van toppen en werden de toppen die er al zaten niet echt groter/dikker , omdat ik geen smartpot had heb ik haar toen uit haar pot getrokken en zo 12 uur laten staan (in het donker uiteraard) daarna haar terug gezet in haar pot voordat het licht aanging , dit heb ik 3 dagen herhaald en moet zeggen dat ze langzaam aan weer een klein beetje water begon op te nemen , las ook dat sommigen er ook nog rechtstreeks een ventilator op zetten (op de kluit ) , mischien heb je hier iets aan !
alleszins het proberen waard, beter dan niets doen
Comment
-
Zal eens bekijken wat er over gezegd wordt. Wel kan ik zeggen dat het een bommetje is

De volgende ronde sowiso opnieuw proberen, hopelijk met beter resultaat
alvast bedankt voor je input, ik heb er alleszins van geleerd
Comment
-
Comment
-
Misschien is een tensiometer iets om bij deze plant te gebruiken?Comment
-
Om eerlijk te zijn . nee nog nooit is er een kweek mislukt :p . serieus, kweet niet wa dat ik speciaal of meer of minder doe... ik krijg meer icelator van men afval dan een vriend wiet van zen plant krijgt in grammen
... ik zwijg en kijk met grote ogen toe en ik vraag men eigen soms af , wa ben jij allemaal aant doen. tis maar een fucking plant :p.
Kwil u niet afbreken ofzo he maar jha keep it simple
Comment
-
Pfja mislukt, zoals al verschillende malen gezegd geweest, is het enkel deze plant waar ik problemen mee heb, de rest staan er mooi bij. En ik doe niets anders met deze plant. En ja, ik ken er ook die met meer watts minder afhalen. Der zijn tal van factoren die een rol kunnen spelen. Tot de locatie van je kweekruimte toe. Al doe je identiek hetzelfde als een ander, der zin altijd andere factoren die ervoor zullen zorgen dat het resultaat verschilt hé.
Om eerlijk te zijn . nee nog nooit is er een kweek mislukt :p . serieus, kweet niet wa dat ik speciaal of meer of minder doe... ik krijg meer icelator van men afval dan een vriend wiet van zen plant krijgt in grammen
... ik zwijg en kijk met grote ogen toe en ik vraag men eigen soms af , wa ben jij allemaal aant doen. tis maar een fucking plant :p.
Kwil u niet afbreken ofzo he maar jha keep it simple
Comment
-
-
Comment







Comment