Miniscule topjes, harde geel/zwarte bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kalimero
    Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2017
    • 21

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
    Ja, die is compleet verzopen. Als je maar maximum drie keer per week water geeft dan staan ze elke week minstens 4 dagen te nat.
    Jah en als je dagelijks water geeft staan ze dagelijks te nat en als je 1 keer per week water geeft staan ze 2 dagen te nat.... dus beter gewoon geen water geven

    Comment

    • kaaiman
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2016
      • 228

      #17
      Kalimero ik had in mn eerste kweek hetzelfde probleem , had niet door dat ik veels te veel water aan t geven was , met een veels te hoge PH en zonder voeding . dacht bij de eerste verschijnselen dat het ondervoeding was en ben toen gaan voeden en heb haar dus nog meer water gegeven , ze zag er niet zo slecht uit als die van jou maar in week 4/5 stopte ze met het maken van toppen en werden de toppen die er al zaten niet echt groter/dikker , omdat ik geen smartpot had heb ik haar toen uit haar pot getrokken en zo 12 uur laten staan (in het donker uiteraard) daarna haar terug gezet in haar pot voordat het licht aanging , dit heb ik 3 dagen herhaald en moet zeggen dat ze langzaam aan weer een klein beetje water begon op te nemen , las ook dat sommigen er ook nog rechtstreeks een ventilator op zetten (op de kluit ) , mischien heb je hier iets aan !

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #18
        Als je op Bubble Cheese grow report googled, kom je meer teleurstellingen tegen. Denk dat de strain geen goede opbrenger en ook geen makkelijke plant is.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #19
          Tsja jong, geeft ze dan max drie keer per week water maar kom dan ni wenen dat ze verlebberen. Vochtig en te nat is ni hetzelfde.

          Comment

          • Grills
            Senior Stoner
            Member
            • Dec 2016
            • 34

            #20
            ik begrijp soms niet hoe dat jullie onkruid zo hard kunnen verneuken....Beter misschien eens aan je geduld werken , doet wonderen hoor

            Comment

            • Kalimero
              Stoner
              Nieuw Lid
              • Mar 2017
              • 21

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
              Tsja jong, geeft ze dan max drie keer per week water maar kom dan ni wenen dat ze verlebberen. Vochtig en te nat is ni hetzelfde.
              Tsja jong, en als je 2 zinnen verder leest zie je dat ik de potten ophef. Aan het gewicht weet je direct of al dan niet nog water inzit. Tis de eerste plant dat 'k miserie mee heb terwijl ik hetzelfde doe met de anderen, die goed staan. en ik kom niet Wenen ik vraag gewoon wat ik er nog aan kan doen en wat mijn fouten zijn. Bedankt.

              Comment

              • Kalimero
                Stoner
                Nieuw Lid
                • Mar 2017
                • 21

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman
                Kalimero ik had in mn eerste kweek hetzelfde probleem , had niet door dat ik veels te veel water aan t geven was , met een veels te hoge PH en zonder voeding . dacht bij de eerste verschijnselen dat het ondervoeding was en ben toen gaan voeden en heb haar dus nog meer water gegeven , ze zag er niet zo slecht uit als die van jou maar in week 4/5 stopte ze met het maken van toppen en werden de toppen die er al zaten niet echt groter/dikker , omdat ik geen smartpot had heb ik haar toen uit haar pot getrokken en zo 12 uur laten staan (in het donker uiteraard) daarna haar terug gezet in haar pot voordat het licht aanging , dit heb ik 3 dagen herhaald en moet zeggen dat ze langzaam aan weer een klein beetje water begon op te nemen , las ook dat sommigen er ook nog rechtstreeks een ventilator op zetten (op de kluit ) , mischien heb je hier iets aan !
                Bedankt! Dat zal ik zeker proberen, hopelijk haalt het wat uit alleszins het proberen waard, beter dan niets doen

                Comment

                • Kalimero
                  Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2017
                  • 21

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                  Als je op Bubble Cheese grow report googled, kom je meer teleurstellingen tegen. Denk dat de strain geen goede opbrenger en ook geen makkelijke plant is.
                  Zal eens bekijken wat er over gezegd wordt. Wel kan ik zeggen dat het een bommetje is
                  De volgende ronde sowiso opnieuw proberen, hopelijk met beter resultaat
                  alvast bedankt voor je input, ik heb er alleszins van geleerd

                  Comment

                  • Kalimero
                    Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Mar 2017
                    • 21

                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Grills
                    ik begrijp soms niet hoe dat jullie onkruid zo hard kunnen verneuken....Beter misschien eens aan je geduld werken , doet wonderen hoor
                    Oh geduld genoeg hoor das zeker geen probleem. Maar ja ik neem aan dat u nog nooit een fout gemaakt heeft

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #25
                      Misschien is een tensiometer iets om bij deze plant te gebruiken?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • Grills
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Dec 2016
                        • 34

                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kalimero

                        Oh geduld genoeg hoor das zeker geen probleem. Maar ja ik neem aan dat u nog nooit een fout gemaakt heeft
                        Om eerlijk te zijn . nee nog nooit is er een kweek mislukt :p . serieus, kweet niet wa dat ik speciaal of meer of minder doe... ik krijg meer icelator van men afval dan een vriend wiet van zen plant krijgt in grammen ... ik zwijg en kijk met grote ogen toe en ik vraag men eigen soms af , wa ben jij allemaal aant doen. tis maar een fucking plant :p.
                        Kwil u niet afbreken ofzo he maar jha keep it simple

                        Comment

                        • Kalimero
                          Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2017
                          • 21

                          #27

                          Oorspronkelijk geplaatst door Grills

                          Om eerlijk te zijn . nee nog nooit is er een kweek mislukt :p . serieus, kweet niet wa dat ik speciaal of meer of minder doe... ik krijg meer icelator van men afval dan een vriend wiet van zen plant krijgt in grammen ... ik zwijg en kijk met grote ogen toe en ik vraag men eigen soms af , wa ben jij allemaal aant doen. tis maar een fucking plant :p.
                          Kwil u niet afbreken ofzo he maar jha keep it simple
                          Pfja mislukt, zoals al verschillende malen gezegd geweest, is het enkel deze plant waar ik problemen mee heb, de rest staan er mooi bij. En ik doe niets anders met deze plant. En ja, ik ken er ook die met meer watts minder afhalen. Der zijn tal van factoren die een rol kunnen spelen. Tot de locatie van je kweekruimte toe. Al doe je identiek hetzelfde als een ander, der zin altijd andere factoren die ervoor zullen zorgen dat het resultaat verschilt hé.

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #28
                            Tis gewoon een ROT plant
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Kalimero
                              Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Mar 2017
                              • 21

                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                              Misschien is een tensiometer iets om bij deze plant te gebruiken?
                              Daar heb ik deze namiddag ook aangedacht.
                              ik zie ook dat er velen last hebben van herma met deze strain. Het lijkt me ook een stressgevoelige plant als ik alles zo lees

                              Comment

                              • Kalimero
                                Stoner
                                Nieuw Lid
                                • Mar 2017
                                • 21

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                                Tis gewoon een ROT plant
                                spreek je uit ervaring of bedoel je dat sarcastisch? :p

                                Comment

                                Bezig...