Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vragen over stekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over stekken.

    Korting op 420shop
    image_287663.jpg Hoi allemaal, ik had in mijn verslag ook een paar vragen gesteld, maar krijg er geen reactie op, dus daarom hier maar.


    Ik heb 3 planten staan waar ik twee stekken per plant af gesneden heb en die in steenwol pluggen van 4x4 gezet. Ik spray met regenwater. Alles gaat biologisch. De pluggen hou ik niet zeiknat, maar vochtig. De LV is tussen de 90 en 98. Temp is 22-23. Ze hebben 1 dag op 18uur gestaan en daarna op 12-12. Ze staan onder 18watt coolwhite tl. Ongeveer 10cm eraf.

    Ik wil dus kijken of ik dames heb of heren.

    Vragen:

    *Hoe lang duurt het ongeveer voor er wortels uit de plug komen?

    *Staan ze er goed bij met de temp en lv?

    *Wat is er met het blad op de foto aan de hand dat aan het dicht krullen is? (Vocht tekort?)

    #2
    zoek op YouTube hoe je stekken moet maken,als je het goed doet komen na 10 dagen de wortels uit de plug
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Gedaan, vraag hier dus alleen of hoe ik het nu doe, een goede manier is. En wat het blad op de foto doet..

      Op een vragen stel gedeelte van een forum het antwoord geven "Zoek maar op YouTube" is een beetje vreemd vind ik

      Comment


        #4
        Hoe goed je het doet.. Tsja.. Dat weten we over 14 dagen.
        Steenwol vind ik niet bio.
        Zelf zou ik meer blad weghalen bij stekken, zodat ze niet meer verdampen dan ze kunnen opnemen. Grote fanleaves knip ik doormidden.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Steenwol niet bio? De stek ontneemt toch geen stoffen aan de steenwol?

          Men het grootste stuk blad is 4cm, de grotere bladeren zijn kleiner geknipt bij het stekken.
          Zou je ze nog kleiner knippen dan?

          Comment


            #6
            In plaats van grote fanleaves doormidden knippen kun je ook de hele middelste vinger verwijderen.
            Dan krijg je niet dat lelijke blad later.


            !(◎_◎)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X