Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

2 soorten potgrond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 soorten potgrond

    Korting op 420shop
    Dames/heren, ik heb nog een zak pre mix van biobizz en een zak atami potgrond staan die ik graag op wil hebben.

    Zou ik dit samen kunnen voegen in een pot en me plantje erin kunnen zetten of gaat de plant dit niet leuk vinden..?

    Plantje is nu 4 weken oud en zit nu in de atami potgrond.

    Dank iig

    #2
    Dat kun je samenvoegen. Grond is niet hetzelfde als cola en mentos ofzo, waarbij het mengen een reactie geeft. Grond is grond. De voedingsstoffen daarin, verdelen zichzelf opnieuw als je er water bij gooit tot een homogeen mengsel. Het verschil in organische samenstelling maakt niks uit.
    Die plant merkt er niks van.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Dank u voor de wijze woorden LR2, de biobizz had ik nog staan van vorig jaar (eerste kweek) hoop dat de grond nog goed is van een jaar oud maar het lijkt mij dat grond van een jaar oud niks uit maakt.

      Nogmaals dank

      Comment


        #4
        Als de grond droog is bewaard, dan is er geen afbraak. Dus dan kan het best een tiental jaren vruchtbaar blijven.
        Wel even opletten: droge grond verliest zijn opnamecapaciteit. Een drupje afwasmiddel in het water lost dat probleem grotendeels op.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Vriendelijk bedankt om de moeite te nemen voor de uitleg LR2, waardeer ik enorm!

          Comment


            #6
            Cola en mentos




            !(◎_◎)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Je moet 2 soorten grond wel echt goed mixen.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Conficker View Post
                Je moet 2 soorten grond wel echt goed mixen.
                Bedankt voor je bericht.

                Ik heb een paar minuten de 2 grond soorten met de hand gemixt,hoop dat dit voldoende is.

                De plant die er nu een week in staat lijkt het ook wel goed te vinden.

                Comment

                Bezig...
                X