Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Broodkwekers, waar ligt de grens?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Broodkwekers, waar ligt de grens?

    Korting op 420shop

    #2
    Amai. Toekomen met 80g? Chapeau!
    Op drie maand kan ik best het driedubbele verorberen.

    Een tweede lamp vind ik al verdacht. Tenzij 2 waarvan 1 voor groei en 1 bloei.
    Sommige verkopen aan een select groepje om de stroom terug te winnen. Persoonlijk vind ik dat geen broodfok. Broodkweken is er van leven en alles mee betalen mijn inziens.
    ​​​​​​
    ​​

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Met 3 gram per dag kun je mij wegbrengen hoor Organisch hahahaha!!

    • Organisch
      Organisch commented
      Editing a comment
      Tjah lol. Mij dus niet. Hoe meer ik blow te beter ik kan functioneren. Zodra ik stop word ik weer een spastische autist met adhd. Ik ben dankbaar dat er broodkwekers waren toen ik niet telen kon.

    #3
    ivm 2 lampjes , hangt er beetje vanaf wat je er mee doe he ( ik selecteer , dus ja met 1 lampje benk niveel he ) tevens is er een verschil tussen 400/600 en 1000 watters he

    ik verwerk bvb heel veel van men buds , dus ja , is het dan broodkweken met 2 lampjes ??

    voorbeeld , van 1 tent maak ik bvb ice hasj of shatter , dus ja van een run van 500 gr , heb je dan nog maar 75 gr ice of dergelijke

    ik zie broodkweken zoals , je kweekt met paar lampen , maar voor verkoop , dat noem ik dus broodkweken , is iets weg doen aan kennissen om je stroom beetje te betalen aanzie ik zelf niet als broodkweken , broodkweken aanzie ik dus als kweken en alles verkopen !

    maar ja ieder zijn mening he
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #4
      Het staat vrij duidelijk in de introductie handleiding :

      Vragen en kweekverslagen welke duiden op grotere kweekvolumes dan logischerwijs voor eigen gebruik

      Iedereen kan die info lezen.
      Als je dan toch dit soort dingen op JD gaat posten ben je gewoon niet zo slim (en dus eigenlijk helemaal niet geschikt als broodkweker)

      Voor de dealertjes :

      Niet toegestaan:
      - De handel in wiet,stekken, hasj, hasjolie, sporen, en harddrugs!
      - Illegale activiteiten om bv je stroom e.d. te manipuleren (magneten, wiet verzwaarder, enz)!
      - Verboden gif en/of stoffen (bv vertimec)!
      - Het verkopen van wietzaden.
      * Het ruilen van wietzaden en stuifmeel van mannelijke cannabis planten is alleen toegestaan in de
      Marktplaats


      En als ik of een andere mod er niet uit komt, dan overleggen we daarover.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Bedankt voor je reactie QnQ , denk dat vele dit niet echt weten of wisten...
        Over die dingen lees je vaak heen, prettige dag verder!!

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        No problem.
        Er wordt vaker overheen gelezen de laatste tijd

      #5
      Het probleem voor mij is de mentaliteit erachter. Vaak is dat beestjes in huis halen en dan panikeren en vergif spuiten. Alles om die oogst maar te redden want het moet opbrengen en de kwaliteit die boeit zo ni. Maar moest ik nu doen wat ik doe maar dan maal 10, zou je mij dan zien als een broodkweker? Zolang er coffeeshops zijn heb je die mensen eigenlijk nodig. Maar dat zijn niet diegenen die een vraag gaan stellen op een forum of ze hun kot gaan afstoken door overbelasting.

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Zou dat niet zo hard roepen als ik jou was. Weet jij veel wat hier op het forum zit zijn enkel nick namen.

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Zei ik dat mss? Ik zeg dat diegenen die verkopen maar wel kwaliteit kweken geen domme beginnersvragen gaan stellen. Begrijpend lezen is precies uwe sterkste kant ni, weet ik veel.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        O ik begrijp je heel goed ben maar niet bang!!!!

      #6
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...innen-beginner

      Dat dus. Beginners in een 120x240 en het enige wat primeert is wat het gaat opberngen. Tegenover tevreden te zijn met wat er vanaf komt, iets lekkers kweken voor jezelf en als er dan iets over schiet dat je dan wat grammen weg doet aan vrienden voor recup van de kosten, wat boeit dat dan? Maar in elk topic het hebben over opbrengst en grammen, pf. Want als je nu maar de helft voeding geeft, wat gaat je dat dan kosten in grammen? Oh nee, je zou maar is moeten eindigen met een zuiverdere wiet die beter smaakt maar dan 10 gram minder.

      Comment


        #7
        1e kweek - Mohan Ram (Done)
        3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

        Comment


          #8
          ik kweek geen brood , ik kweek plantjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Brood kun je niet kweken wel bakken whahaa!!

          • MV1977
            MV1977 commented
            Editing a comment
            gebruik het brood hooguit om het gist in m'n suikerwash op te starten...
        Bezig...
        X