Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Planten stoppen na een aantal dagen geheel met groeien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ah, de warmte. Dat in Afghanistan, Afrika, Turkije, Griekenland, Jamaica, de Antillen en Marrokko geen wiet kan groeien, klinkt nu opeens heel begrijpelijk.

    Een plant die het te warm heeft, gaat met de top hangen alvorens die verdroogt. Die heeft ook een kano-vormig blad. Niets van die dingen lees ik hier terug.
    Je hebt je thermometer wel afgedekt toch? En op tophoogte gehangen?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door zeitgeistmovement View Post
      Ik houd het op warmte. 40 graden! 45 met afzuiging uit.

      Biobizz Allmix G tools bonanze 1m2 kast. Afzuiging 200/300 m3. Ik heb vaak white widow huismerk van wietzaadjes geprobeerd. Ook een boel andere.

      ​​​​​​​De vorige keer waren het gezond uitziende jonge planten. Ik heb ze weggegooid dus ik kan geen foto's maken.
      Waarschijnlijk dat je vorig jaar ''geen'' 40 graden had toch?
      Jammer dat je het hebt verwijderd en geen foto meer hebt........
      Kweken met HPS met dit weer is vragen om problemen of,
      of je moet je er ''echt'' in verdiepen, ik houd het maar bij LED, geeft problemen genoeg bij deze temp....

      Comment

      Bezig...
      X