Mijn plantjes zijn 20 cm vanuit zaad opgekweekt en ze beginnen nou al te bloeien
20 cm en nou al bloeien wie owie weet waarom
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Da's best normaal met autoflowers.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014. -
-
-
Hier een foto vd situatieYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Je geeft zo weinig informatie dat het moeilijk is om een goed en vriendelijk antwoord te geven... wat is het voor plant??? Is het een autoflower zoals LR2 zegt?? Hoe lang staan ze al bij je?? Na een week of 4 de eerste bloemetjes zien bij een autoflower is inderdaad vrij normaal.Comment
-
Thx ja 4 weken vanuit zaad ongeveeren t is een auto critical soma is ook eerste keer autoflower ........
deze gaan een stuk beter die heb ik voor iemand mogen redden die waren compleet geelAttached FilesLast edited by Groenegunther; 16 July 2018, 17:45.Comment
-
Dat plantje heeft het gewoon zwaar gehad en heeft zich nauwelijks kunnen ontwikkelen. Dat is het risico van autoflowers, je kunt dat bloeien niet tegenhouden als de groeiperiode niet goed gegaan is. Heb trouwens het idee dat ze een beetje nat staat, succes verder!Comment
-
-
Ja denk dat wat meglow zegt ze hebben te nat gestaan en laatste drie weken is t zkr 29 +hier denk dat ze gestrest zijn volgen jaar beter dan maar beter concentreren op t redde van die op de voorgaande foto linkse was er zo aan toe dat alleen nog maar bladen ontwikkelde met een vingerAttached FilesComment
-
En na 2 a 3 weken goed behandele beginnen ze eindelijk 5 vingers ,niet slecht voor een 3 jaar oude moederplant die afgedankt isComment
-






Comment