Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plant omgevallen: Aarde in wiet/buds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant omgevallen: Aarde in wiet/buds

    Korting op 420shop
    Hola mensen,

    Mijn wietplant is omgevallen in een mystrieusche manier heb echt geen idee hoe dat kan. Ik heb sowieso niet heeeeel veel geluk met deze plant, want hij heeft ook een klein beetje last van meeldauw. Goed, die bladeren haal ik gewoon weg en als het nog erger wordt oogst ik de plant gewoon volgende week.

    ECHTER! Zit er nu allemaal aarde in mn buds... Ik heb al geprobeerd om wat weg te blazen en te schudden maar het helpt niet. Heb zelfs geprobeerd om met een kwastje wat aarde weg te halen, dit heeft best wel wat weg gehaald maar veel zit er nog. Heeft iemand tips om de rest nog weg te halen? En daarnaast is het eigenlijk slecht voor de buds als er een beetje aarde op zit? Ik snap dat het sowieso geen voordeel heeft, maar is het een ramp?

    Groeten GpGp

    #2
    Het overkomt iedereen. Sommige mensen gooien die topjes weg (hallo!), en sommige mensen drogen de boel en plukken het er dan uit (ook hoi!), en weer anderen die denken dat ze dat kunnen onthouden en net voor het roken de boel even kunnen opschonen.. Dan wanneer ze aan het grinden gaan, klinkt het opeens als een grindpad (hey!).
    Van een beetje aarde zijn mensen weleens doodgegaan, dan zat er een schorpioen in, of hartwormen ofzo. Maar die kans is vrij klein hier in NL.

    Punt van aandacht blijft wel dat organische componenten in je aarde feitelijk aan het afbreken zijn. En die houden stukjes van de top soms wat langer nat dan goed voor ze is. Dus ik zou 't goed in de gaten houden qua rot en er verder geen aandacht aan schenken tot na het drogen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • GpGp
      GpGp commented
      Editing a comment
      Top! Bedankt voor je advies

    #3
    Je kunt hem ff afspoelen? Doet de regen ook, alleen mik jij op de aarde die in de toppen zit.

    Dan is er iig al de meeste aarde uit.

    Wel ff aan je plant schudden daarna zodat ze niet helemaal doorweekt meer is.

    Comment

    Bezig...
    X