Het grote "Kan Ik Al Oogsten?" topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Freedom1984
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 245

    #181
    Hey,
    veel zal je nog niet kunnen oogsten, nog niet veel topvorming te zien,.. wat kleine pruikjes.
    je zal nog tijdje moeten wachten denk ik

    grtz

    Comment

    • Nederhigh
      Super Grower
      Lucky Member
      • Apr 2012
      • 1830

      #182
      Maandje ofzo?

      Comment

      • Wietsylvie
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jul 2020
        • 12

        #183
        En nog een vraagje, 1 van mijn 4 wietplanten had kleine zwarte beestjes (?) onder op de bladeren en ik zie nu dit op een aantal toppen. Is dit een probleem? Zijn dit beestjes?
        En nog 1 uit het midden
        Hier een foto van onderen
        Mijn wietplant heeft bovenaan een aantal toppen met bruine ‘haartjes’ maar onder op met witte ‘haartjes’. Wanneer moet ik deze plant gaan oogsten?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.
        Last edited by QnQ; 25 September 2020, 08:23. Reden: 4 posts samengevoegd- alles verplaatst

        Comment

        • GalligeGerard
          Stoner
          Member
          • Jul 2020
          • 24

          #184
          Deze royal creamatic autoflower staat ongeveer 9 en 2 dagen sinds ontkiemen. Volgens de verpakking moest ie 10 tot 12 weken, maar als ik naar de toppen kijk zie ik veel bruine bloeiharen.
          Alleen de onderste toppen hebben nog witte bloeiharen en moeten nog langer, die wou ik later oogsten.

          Ik ben geen expert maar ik weet niet of het een goed idee is om dit nog twee weken te laten staan.


          Wat vinden jullie ervan?
          Last edited by GalligeGerard; 25 September 2020, 15:11.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #185
            Bruine haartjes zegt niks, als je het zeker wilt weten moet je met een microscoop kijken naar de trichomen.

            Helder is geen effect
            Milky is high
            Amber is stoned

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • Brandnetel
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2019
              • 781

              #186
              Ik zou 'm oogsten en direkt oproken. Job done.

              Comment

              • Brandnetel
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2019
                • 781

                #187
                Gtvrrdamme... Ja, dat zijn bladluisjes...ja, natuurlijk is dat een probleem
                Last edited by Brandnetel; 24 September 2020, 16:27.

                Comment

                • Brandnetel
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2019
                  • 781

                  #188
                  Wat Flip zegt. Die moet nog wel ff

                  Comment

                  • Wietsylvie
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2020
                    • 12

                    #189
                    Brandnetel hoe kan ik dat probleem met de beestjes dan oplossen? En moet ik de hele plant oogsten of alleen de toppen waar de haartjes bruin zijn en de witte nog even laten staan?

                    Comment

                    • Brandnetel
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2019
                      • 781

                      #190
                      Heb je al met een microscoop naar de trichomen gekeken?

                      Comment

                      • GalligeGerard
                        Stoner
                        Member
                        • Jul 2020
                        • 24

                        #191
                        Bedankt voor de reacties. Toch maar even laten staan

                        Comment

                        • Rreppellsteeltjam
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2018
                          • 1955

                          #192
                          Je kan de plant in gedeeltes oogsten, en alles effe in een waterstofperoxide bad spoelen, dan is je wiet schoon en beestjesvrij.

                          Comment

                          • Dirkiemannetje
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2020
                            • 28

                            #193
                            Autoflower. New York diesel. Fouten gemaakt tijdens het gehele proces maar de vraag is. Is ze te redden/roken. Is ze al oogstrijp? Overgepot en in de tuin gezet.

                            Groetjes IMG-20200925-WA0017.jpg IMG-20200925-WA0016.jpg
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                          • Straightdelongin
                            Zaadje
                            Nieuw Lid
                            • Sep 2020
                            • 1

                            #194
                            Is ze al oogstrijp?

                            Comment


                            • Rreppellsteeltjam
                              Rreppellsteeltjam commented
                              Editing a comment
                              Zoek even op wat trichomen zijn, daar moet je op letten.
                          • Ricardo77
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • Jul 2020
                            • 12

                            #195
                            Nog een foto
                            Dit waren ze op 12 september
                            Hierbij wat fotos van me plantjes. Dit is me eerste kweekje met 3 jacky white plantjes(buiten). Nu heb ik hier al veel gelezen over trichomen en haartjes waaraan je kunt zien wanneer je toppen goed zijn. Toch vind ik dit voor de eerste keer vrij lastig te zien (kan aan mezelf liggen). K hoop dat iemand me hier kan vertellen hoelang ze ongeveer nog moeten of dat ze mischien al goed zijn?

                            alvast bedankt!!
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.
                            Last edited by QnQ; 5 October 2020, 10:32.

                            Comment

                            Bezig...