Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Het grote "Kan Ik Al Oogsten?" topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hey,
    veel zal je nog niet kunnen oogsten, nog niet veel topvorming te zien,.. wat kleine pruikjes.
    je zal nog tijdje moeten wachten denk ik

    grtz

    Comment


      Maandje ofzo?
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        En nog een vraagje, 1 van mijn 4 wietplanten had kleine zwarte beestjes (?) onder op de bladeren en ik zie nu dit op een aantal toppen. Is dit een probleem? Zijn dit beestjes?
        En nog 1 uit het midden
        Hier een foto van onderen
        Mijn wietplant heeft bovenaan een aantal toppen met bruine ‘haartjes’ maar onder op met witte ‘haartjes’. Wanneer moet ik deze plant gaan oogsten?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.
        Last edited by QnQ; 25 September 2020, 08:23. Reden: 4 posts samengevoegd- alles verplaatst

        Comment


          Deze royal creamatic autoflower staat ongeveer 9 en 2 dagen sinds ontkiemen. Volgens de verpakking moest ie 10 tot 12 weken, maar als ik naar de toppen kijk zie ik veel bruine bloeiharen.
          Alleen de onderste toppen hebben nog witte bloeiharen en moeten nog langer, die wou ik later oogsten.

          Ik ben geen expert maar ik weet niet of het een goed idee is om dit nog twee weken te laten staan.


          Wat vinden jullie ervan?
          Last edited by GalligeGerard; 25 September 2020, 15:11.

          Comment


            Bruine haartjes zegt niks, als je het zeker wilt weten moet je met een microscoop kijken naar de trichomen.

            Helder is geen effect
            Milky is high
            Amber is stoned

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              Ik zou 'm oogsten en direkt oproken. Job done.

              Comment


                Gtvrrdamme... Ja, dat zijn bladluisjes...ja, natuurlijk is dat een probleem
                Last edited by Brandnetel; 24 September 2020, 16:27.

                Comment


                  Wat Flip zegt. Die moet nog wel ff

                  Comment


                    Brandnetel hoe kan ik dat probleem met de beestjes dan oplossen? En moet ik de hele plant oogsten of alleen de toppen waar de haartjes bruin zijn en de witte nog even laten staan?

                    Comment


                      Heb je al met een microscoop naar de trichomen gekeken?

                      Comment


                        Bedankt voor de reacties. Toch maar even laten staan

                        Comment


                          Je kan de plant in gedeeltes oogsten, en alles effe in een waterstofperoxide bad spoelen, dan is je wiet schoon en beestjesvrij.

                          Comment


                            Autoflower. New York diesel. Fouten gemaakt tijdens het gehele proces maar de vraag is. Is ze te redden/roken. Is ze al oogstrijp? Overgepot en in de tuin gezet.

                            Groetjes IMG-20200925-WA0017.jpg IMG-20200925-WA0016.jpg
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            Is ze al oogstrijp?

                            Comment


                            • Rreppellsteeltjam
                              Rreppellsteeltjam commented
                              Editing a comment
                              Zoek even op wat trichomen zijn, daar moet je op letten.

                            Nog een foto
                            Dit waren ze op 12 september
                            Hierbij wat fotos van me plantjes. Dit is me eerste kweekje met 3 jacky white plantjes(buiten). Nu heb ik hier al veel gelezen over trichomen en haartjes waaraan je kunt zien wanneer je toppen goed zijn. Toch vind ik dit voor de eerste keer vrij lastig te zien (kan aan mezelf liggen). K hoop dat iemand me hier kan vertellen hoelang ze ongeveer nog moeten of dat ze mischien al goed zijn?

                            alvast bedankt!!
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.
                            Last edited by QnQ; 5 October 2020, 10:32.

                            Comment

                            Bezig...
                            X