Het grote "Kan Ik Al Oogsten?" topic
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Hoi Gents,
AK47 van spliff seeds. Moeten normaal 8 weken bloeien.
Ik zit nu exact aan 8 weken en 1 dag (de weken pas beginnen tellen na 1 week op 12/12)
Al 2 weken enkel water aan het geven.
Planten zijn alle 4 even oud maar lijken toch niet in dezelfde fase te zitten.
één van mn planten (laatste foto) heeft al veel geel blad gelost, terwijl de anderen nog vol groen zijn.
Wat denken jullie?
thumbnail_20210312_134945.jpg
thumbnail_20211108_114711.jpg
thumbnail_20211108_121706.jpg
alvast dank voor de hulp!
Comment
-
Te laat is heus wel erger dan 'iets' te vroeg. Alleen is het wel zo dat er veel eerder te vroeg dan te laat wordt geoogst. Tellen vanaf de eerste officiële (in massa geworden) pruikjesvorming, 8-9 weken. Ziet der al erg lekker uit wel -
Ik heb nog nooit iemand gezien die te laat geoogst heeft.
Ja, buiten, bij toprot ofzo, maar anders niet.
Ik oogst ook pas als ik de eerste zwarte trichomen zie, dat is voorbij amber.
Die zie je pas weken na de eerste amber trichomen, dus te laat oogsten? Ik wil het weleens zien.
Weer een dubbele vraag zie ik.
Je hebt ook al een topic met deze vraag en fotos gestart.
Das dubbel, en das vervelend.
-



Comment