Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Het grote "Kan Ik Al Oogsten?" topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Spoelen&oogsten? Zijn de trichomen goed? Het gaat over een royal kush automatic. Alvast bedankt..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #62
      Beetje meer info.:hoeveel weken effectieve bloei
      een wietplant heeft 8 tot .... weken bloei nodig
      spoelen twee weken voor het omhakken.
      lees wat rond kom je veel te weten
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #63
        Ik ben de tel kwijt geraakt, ben te snel willen beginnen..maar als ik naar mijn mail ga en ik bekijk mijn bestelling van royalqueenseeds zou die verzonden zijn op 26 april, pak dat het 3 dagen daarna is aangekomen (29 april)

        Comment


          #64
          Even mening gevraagd het is maar dat ik ongeveer weet wanneer beginnen te spoelen.
          het betreft gorilla zkittlez van barneys farm ik denk tssn 7 en 8 weken bloei ,ben men boekje kwijt
          voeding plagron bloom en pk 13 14
          Gewone potgrond licht voorbemest
          150 w hps
          zou ik al gaan spoelen of nog week wachten bij grow diaries staan ze tssn 8 en 12 weken deze plant maar nu zie ik door microscoop bovenkant veel amber en tussenin witte en heldere trichomen dus wat onzeker.ik denk door licht dat ze bovenin rapper rijpen dan in de top.kan geen microfoto plaatsen enkel deze.
          Ik denk nog weekje voeden en dan beginnen spoelen graag mening gevraagd.
          Thnks
          Attached Files
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Ok dan stop ik met de pk en voeding en nog 2 weken spoelen. Hoe bedoel je dat ze het warm hebben waaraan zie je dit de blaadjes of de kleur.ik zet ze met mooi weer buiten en anders in de tent.thanks Q

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            De bladpuntjes blijkbaar staan omhoog zie het juist

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Yep, die karteltjes die zo omhoog staan.

          #65
          Temp is weer wat gedropt staan onder lamp nu .maar klopt mijn visie nu twee weken spoelen en dan knippen?
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Spoelen ja, knippen weet ik niet, dat zie je als het zover is.

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Thanks man

          #66
          hallo deze white widow staat van in maart en is ongeveer een 6tal weken in bloei , nu heb ik een tak die iets verder staat en met de microscoop zijn de trichomen milky , zou ik deze tak het beste nu al knippen of wachten want ik ben nog steeds bezig met bloei voeding en had geplant om eerst 2 weken te wateren ?
          Graag jullie mening .
          Attached Files

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Yep, deze moet je nog niet oogsten, die moet nog wel langer dan twee weken.

          • Deamateur
            Deamateur commented
            Editing a comment
            Oke bedankt , wel ga ik vanaf nu al spoelen

          #67
          Als ze pas 6 weken bloeit dan mag ze nog wel even.

          Bloeitijd van wiet is gem 8 tot 12 weken, sommige soorten korter of zelfs langer.

          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #68
            Hey iedereen! Ik heb deze mooie dame buiten staan maar vanwege de aanhoudende vochtigheid begin ik me zorgen te maken... voorlopig nog geen budrot maar vraag me af of ze nog lang staan moet? Iemand tips? Alvast bedankt allen!

            Grts!

            https://pasteboard.co/IA9fcU2.jpg
            https://pasteboard.co/IA9fvc9.jpg
            https://pasteboard.co/IA9fEMd.jpg
            https://pasteboard.co/IA9fLOr.jpg
            https://pasteboard.co/IA9fUg9.jpg
            https://pasteboard.co/IA9g5nn.jpg

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Foto's zijn niet te zien.
              Als je 8 jaar lid van JD bent mag je wel weten dat we de foto's graag op JD hebben en niet op vage sites die je computer verwennen met 175 cookies van duistere bedrijven.
              Nu kan ik er weinig van zeggen, want ik zie niks.
              Wietplanten moeten 7-8-9 weken bloeien.

            #69
            Nee nog lang niet.

            Zo te zien is ze nog helemaal bedekt met witte haartjes.
            Dat duurt nog wel ff. Weken...... (welke soort is het?)

            Ik hoop idd voor je dat ze niet gaat rotten in dit weer.
            Zou zonde zijn.

            Comment


            • marioana
              marioana commented
              Editing a comment
              Thnx voor je reply, ik hou ze in de gaten! Royal Domina en Royal Moby maar weet niet meer exact wie wat is

            #70
            Nope, maar ik zelf hou dit jaar eind oktober aan.
            Wat ik persoonlijk nogal een de late kant vind. Maar bud rot zou zonden zijn
            sigpic

            Comment


            • marioana
              marioana commented
              Editing a comment
              Thanks voor de reply, ik denk momenteel ook dik midden oktober... fingers crossed

            #71
            Foto's graag plaatsen via upload links onder.
            Wij weten niet waar we nu terecht komen,,,,,,,

            Succes met je rokertje!

            Comment


            • marioana
              marioana commented
              Editing a comment
              Okay komt in orde, thnx voor je reactie alvast!

            • marioana
              marioana commented
              Editing a comment
              Komt in orde, figured it out peace!

            #72
            Hey thanks allemaal voor de nuttige reacties!! Ik ben vandaag nog enkele foto's gaan maken, het is Royal Moby of Royal Domina, ik heb er ook nog eentje die een enorme groei achterstand had maar wel ook mooi in bloei staat. Momenteel ga ik 's morgens of wanneer het even droog is de plant eens lekker schudden om het vocht eraf te krijgen, verder heb ik ook preventief behandeld met neem-olie om de kans op schimmelvorming te reduceren. Regelmatig krijgen ze nog bladvoeding in de vorm van melasse opgelost in water met een drukspuit op de onderkant van het blad. Ook PK 13/14 en canna boost is ongeveer een week aan het voedingswater toegevoegd op de maximale verhouding vanwege volle grond. Ik post alvast nog enkele foto's van dat nakomertje met groei-achterstand, tuut tuut :p


            ps. vanwege problemen met de upload functie was ik gisteren genoodzaakt een alternatief te vinden om de foto's te uploaden waarvoor mijn excuses maar ik kreeg voortdurend een melding ivm te veel of te grote foto's... dit is de melding als ik 2 foto's wil uploaden want het lukt nu alweer niet:
            • The amount of pictures exceeds your pictures-per-album quota by 1.

            Greets y'all !!!
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by marioana; 3 October 2019, 22:37.

            Comment


              #73
              Misschien heb je iets aan de tips in het topic waarvan ik een linkje hier onderaan m'n post heb staan
              Je plantje ziet er goed uit, fotoperiode, dus die bloeit nog niet zo heel lang.
              Kan nog wel een week of drie minimaal, waarschijnlijk nog langer, maar daar moet je niet al te lang aan vasthouden.
              Gewoon laten staan, tot er toprot in komt, dan ga je beslissen of je ze meteen gaat knippen of de rot eruit knipt en ze nog een paar dagen laat staan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • marioana
                marioana commented
                Editing a comment
                Okay enorm bedankt voor je geruststellende reactie Greets!

              #74
              En bij deze nog enkele foto's die ik vanmorgen heb gemaakt van het grote exemplaar... (als de upload functie meer dan 1 foto toelaat).
              Ook een foto toegevoegd van de gehele omvang van deze dame aan de rechterkant na defoliation, de buurvrouw is nog redelijk ongeschoren :p
              Attached Files
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              Last edited by marioana; 3 October 2019, 11:46.

              Comment


                #75
                Je kan wel 10 foto's plaatsen , geen probleem hoor!

                Succes met je rokertje strakjes!!

                Comment


                • marioana
                  marioana commented
                  Editing a comment
                  Denk dat ik het onder controle heb nu, bedankt alvast !!!
              Bezig...
              X