Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel, gestrekt, aardecrisis, voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #17
      Ja sorry allemaal ben nieuw hier. Weet nog niet hoe alles werkt.

      Comment


        #18
        Alles bij elkaar geveegd.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Nicle back?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          This is how you remind me

        #19

        Comment


          #20
          Ik begin me zelfs af te vragen of Emie wel meerderjarig is. Gezien de kwaliteit van zijn schrijfsels en foto's betwijfel ik dat toch ernstig.

          Comment


            #21
            Voordat ik mijn eerste binnenkweek ben begonnen heb ik dagen lang zitten zoeken naar informatie over binnenkweek. Op dit forum, op andere forums, de Google servers raakten wekenlang bijna verhit van mijn zoekopdrachten.

            Binnen een plantje neerzetten betekent dat je de natuur moet nabootsen, en hoe makkelijk dit ook klinkt, dit is het in de praktijk niet.

            Ook nu, bijna aan het einde van mijn kweek, lees ik per dag meerdere uren aan kweekverslagen en informatie om mijn kweekje naar een hoger niveau te tillen en anderen niet lastig te vallen met vragen die ik met enige inspanning zelf had kunnen beantwoorden door zelf te zoeken. En nog steeds ga ik in de fout!

            Ik ben een amateur op het gebied van binnenkweek , en ik kan, dankzij enige zelfstudie, op basis van je foto nu al 3 redenen aanvoeren waarom dit plantje er zo bij staat.
            Als jij morgen zelf een uur of 2 investeert in alleen al dit forum dan weet je het ook. Investeer die uren als je een fatsoenlijke kweek wilt neerzetten.

            Alle leden die meerdere kweken hebben gehad herkennen aan je vraag al of je je huiswerk hebt gedaan. De bereidheid om je , zonder dat je je huiswerk hebt gedaan, verder te helpen neemt snel af.
            En logisch, zij hebben hun uren er in gestopt, waarom jij dan niet? Als je makkelijk stoned wilt worden moet je naar de shop gaan.

            @Brandnetel: Als de kwaliteit van foto's een indicatie van leeftijd is zit ik nog in de luiers Net gecheckt, geen luier.
            Eerste binnenkweek 2020
            Buitenkweek 2020

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              ^Dat

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Je kunt zeggen wat je wilt, maar die zanger is een erg goeie liedjesschrijver. Dat het wat mindere muziek is oke, maar zijn echt goeie nummers. Zitten goed in elkaar

            • Gijsch
              Gijsch commented
              Editing a comment
              Heel goed, ik schrok al eventjes
              Takketoelli : Over smaak valt niet te twisten, dus dat gaan we ook niet doen. Over het GEBREK aan smaak kunnen we het wel even hebben
              Nee, geintje. Lekker zelf weten.

            #22
            97758F0C-18E7-4BDE-B0E6-BBB5CE2762CD.jpeg 535A2D39-7FE4-4BBC-AC70-9B486C1E4012.jpeg 535A2D39-7FE4-4BBC-AC70-9B486C1E4012.jpeg Ik weet niet wie nicle is? Maar goed ben nieuw hier en probeer veel te lezen, maar soms heb ik toch vragen na alles.

            Is ook eerste keer dat ik dit doe vandaar. Laaste foto is die van vandaag na 2 weken.

            Comment


              #23

              Comment


              • Emie
                Emie commented
                Editing a comment
                Ja heb alle spullen gehad van iemand inclusief zaadjes.

              • Gijsch
                Gijsch commented
                Editing a comment
                Zou toch investeren in wat extra potjes en aarde. Nog een paar weekjes en ze vechten elkaar de pot uit.

              • Emie
                Emie commented
                Editing a comment
                Dit is 1e keer dat ik het probeer. Volgende keer koop ik zeker meer aarde en potjes.

              #24
              Kleine update:

              white window planten:

              Planten staan vanaf 24 april in bloei.

              kan iemand me vertellen of dit zo goed gaat? Bij voorbaat bedankt.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Nog geen pruikjes en dus ook geen bloei, kan nog wel 2 weken duren.

              • Gijsch
                Gijsch commented
                Editing a comment
                Hoe kom je er bij dat ze in de bloei staan?

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Hij bedoeld 12/12, maar noemt het bloei.
                Ondertussen istie aan het lezen over pruikjes, hoop ik, en trichomen.

              #25
              Ja klopt bedoel 12/12 systeem. Zoals ik al zei ben nieuw hier. Sorry ervoor.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #26
                Je hebt autoflowers en fotoperiodeplanten in 1 ruimte staan.
                Die autoflowers gaan het wel doen, maar een stuk minder goed dan die fotoperiodeplanten als je alles op 12/12 zet.
                Autoflowers doen het het beste op 18 uur licht van begin tot eind.
                Als je een foto plaatst, zet er dan bij welke planten het zijn zodat we kunnen zien wat wat is
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X