Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dikke calyxen of ballen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dikke calyxen of ballen ?

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

    #2
    Dit lijkt mij een gevalletje zwaaarre herma. Hoop voor je dat de boel niet bestuift is.
    Ik zou hem/haar de nek om draaien.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Haal er eens een paar vanaf en peuter ze open.
      Grote kans dat er een zaadje in zit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Kheb de tak waarop het ergste was geamputeerd en kdenk dat QnQ gelijk heeft en dat het zaadjes zijn die nog moeten rijpen.
        Want ik heb net 1tje open geknepen en er zit geen stuifmeel in. Kheb een foto van de binnenkant genomen

        Nederhigh het is de eenige dat z'n symtomen heeft de andere 2 van de zelfde strain hebbn niets dus denk niet dat ze bestuift zijn.
        Herma's ben ek al eens tegen gekomen maar die hebbn dit niet nooit gekregen. Mijn buitenplantjes hebbn soms herma trekjes ma dan haal ek de ballen gwn weg en opgelost.
        Attached Files
        Last edited by smokey_72; 29 May 2020, 18:18. Reden: Foto's toegevoegd
        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Tja, die zaden die komen er volgens mij niet zomaar. Die moet toch echt ergens door bestuift zijn. Of ik weet iets niet..
          Dat de andere 2 van dezelfde strain die symptomen niet hebben zegt opzich niet enorm veel. Tenzei het stekjes waren van dezelfde moeder.
          Pop 10 zaadjes van dezelfde strain en je krijgt 5 verschillende planten.

        • smokey_72
          smokey_72 commented
          Editing a comment
          Dat deze bestuift is twijfel ik niet meer aan Het was omdat je zei ik hoop dat ze niet allemaal bestuift zijn. Tot nu toe lijkt het zich beperkt te hebben tot deze plant de rest heeft geen tekenen van zaadvorming momenteel nu hopen dat het bij deze blijft

        #5
        maaien die zooi
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          Seedstockers heeft geen Black Domina volgens mij en de Northern Lights die ze hebben is fem.
          Is dit een eigen kruising met die fem. soort ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ah ok een test-strain.
            Jammer, daar kunnen weleens leuke dingen van komen.
            Als er zaadjes in zitten heb je waarschijnlijk toch wat banaantjes gemist.

          • smokey_72
            smokey_72 commented
            Editing a comment
            Ik vrees er een beetj voor, ik heb ng nooit echt planten gehad die zaad aanmaken dus wist ek niet wat dit was. Herma's heb ek eerder al s buiten gehad maar zoals ek al zei daar haalde ik de ballen weg en opgelost geen zaad nu blijkbaar dus wel :/.
            Kheb wel nog een vraagje kunnen nu de andere ng bestuift raken? Anders zou ek em laten staan en dan gwn hasj van maken als ek em oogst

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Als je weet welke er heeft staan stuiven zou ik die er wel uit halen ja.
            Dit is ook een herma geweest die ertussen staat, waarvan je misschien 1 of meerdere ballen gemist hebt.
            1 bal bevat al een paarduizend stuifmeelkorrels dus kan in 1 keer voor zaden door de hele tent zorgen.

          #7
          1 bal bevat al een paarduizend stuifmeelkorrels dus kan in 1 keer voor zaden door de hele tent zorgen.
          Doe dat maar x1000.

          Ik werkte ooit met een automated cell counter. Da's een apparaat wat individuele celletjes kan tellen die voorbij een laser getrokken worden. Prachtig apparaat! Duur geintje ook, elke sensor was volgens mij 45 euro en elke telling verbruik je er tenminste een.
          Een enkel trosje (4 of 5 ofzo) bananen uit een bal leverde 24*10^9 cellen op.
          Als je er zo over nadenkt, is wiet eigenlijk super slecht in bestuiven.

          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ah, haha, een paar1000 leek me een goeie gok, maar ik heb ze nooit geteld.
            Cannabis zet in op de wet van de grote getallen.
        Bezig...
        X