Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele klodders in het zand. Wat is dit ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele klodders in het zand. Wat is dit ?

    Korting op 420shop
    Beste forummers,

    De laatste tijd kom ik vaak onderstaand verschijnsel tegen. Zie foto's. Weet iemand wat het is? Het ziet er smerig, zelfs giftig uit. Ik vraag me dus af of deze schadelijk is voor de gezondheid.
    Attached Files

    #2
    Mooi!

    Het is geen dier, en ook geen plant.
    Veel info hier: Heksenboter

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Mooi, heb ik weer... geen dier en geen plant. Bedankt voor de info QnQ Leuk om te lezen en weer wat bijgeleerd.

    #3
    Ook wel erg de moeite waard om even te youtuben. Er worden heel veel studies uitgevoerd met dit/deze organisme(n) en die vind ik zelf erg leuk om te zien.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X