Bloeiharen worden te snel bruin

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sleknirk
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2020
    • 7

    #1

    Bloeiharen worden te snel bruin

    Korting op 420shop
    Hi allemaal,

    Ik heb 2 autoflowers op mijn balkon staan. Deze planten zijn nu ongeveer 11 weken oud. Ik merk dat de bloeiharen al bruin zijn terwijl de plant nog niet helemaal volgroeid is. De plant heeft namelijk nog niet hele dikke toppen. De plant op de onderstaande foto is nog redelijk gegroeid. Echter, mijn andere plant is nog heel klein. Deze is ongeveer 50cm hoog en heeft hele kleine toppen. Voornamelijk de bloeiharen van de bovenste toppen zijn al bruin. Bij de onderste toppen zijn de bloeiharen nog wit. Na wat research ben ik erachter dat dat kan komen door een teveel aan voeding. Ik ben daarom ook gestopt met voeding geven en geef op dit moment alleen maar water. Dit ook aangezien de planten bijna oogstklaar zijn. De planten zijn buiten op mijn balkon gekweekt met geen tot weinig direct zonlicht. Niet echt ideale omstandigheden om een wietplant te kweken dus. Wat kan ik het beste in deze situatie doen? De planten volledig oogsten, gedeeltelijk oogsten of nog even wachten? Ik hoor het graag.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • sleknirk
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2020
    • 7

    #2
    ..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by QnQ; 17 October 2020, 10:30.

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #3
      Dit komt door gebrek aan licht. Meer gaat er niet aankomen vrees ik.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        bloeiharen hebben een beperkte levensduur. Als je plant trager bloeit, dan zullen de haren sterven voordat de plant klaar is.
        Als je de plant op het juiste moment oogst, dan kun je alle topjes die nog niet het knippen waard zijn gewoon laten zitten. Die groeien gestaag door. Met een beetje mazzel kun je dan toch weer 3-4 jointjes extra draaien.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...