Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Die mogen nog wel een week of 3 volgens mij. Al helemaal omdat de verlichting CFL lijkt, die doen er altijd wat trager over. Het is gewoon een spaarlamp.
IMG_4214.jpg
Hallo kwekers,
Van de drie plantjes heb ik 50 gram afgehaald
Het aroma en de smaak is heerlijk, citrus en peperachtig, nu is het tijd om te curen
Het is heerlijk om voor het eerst mijn eigen, organische wietje te roken.
Gedurende mijn eerste grow heb ik veel (van jullie) geleerd; deze kennis neem ik mee naar de volgende ronde.
Nu is het wachten tot de nieuwe zaadjes ontkiemen
Het gaat om de volgende soorten:
- Purple Orange CBD van Dinafem
- Big Buddha Cheese van Big Buddha seeds
- Watermelon Zkittelz van Pyramid Seeds
- Blueberry CBD van het huismerk
Ik zal in de toekomst een kweekverslagje starten.
Groetjes
Goed bezig kerel, de volgende keer inderdaad je potten meer vullen en voor een betere zo'n zorgen, dan kun je die 30gram zeker verdubbelen. Laat het smaken
Kunichika Voor de volgende ronde heb ik de potten een stukje kleiner gemaakt. Er zit nu 6 liter aarde in elke pot. Dit doe ik vanwege de hoogte, mijn kweekruimte is maar een meter. Ik zal de dames volgende keer iets langer laten groeien, dat zal ook wel wat schelen.
Comment