Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

probleem door licht in nachtperiode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleem door licht in nachtperiode

    Korting op 420shop

    #2
    Het kan verknoeit zijn, maar misschien ook niet.
    Gewoon afwachten.

    om de planten helemaal droog te trekken omdat ze daardoor getriggerd kunnen worden om harder te bloeien.
    Dat is een broodje aap..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oke, We gaan het gewoon afwachten, iets anders zat er toch al niet op. Wel balen, want deze AMG haze ging als een speer. Gaan we gewoon door zoals we gewend waren. bedankt

      Comment


        #4
        De planten vervolgens op 20 uur donker zetten klinkt een beetje gek..
        "Ik kom net uit de woestijn, helemaal uitgedroogd, mijn lijf kan het net aan maar staat onder heel veel stress. Weet je wat? Ik ga 180 liter water drinken in een uur!"

        Voor de toekomst:
        Probeer het niet erger te maken dan dat het is, en ga in zulke gevallen gewoon door met het normale schema. Nu zijn ze 28 uur van slag geweest, en plak je er 20 uur achteraan. Het is beter om het bij die 28 uur te laten. Die biologische klok is niet snel ontregeld, tenzij je er voor gaat 'corrigeren'.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          AMG ? Amnesia Mexican ? Waar heb je die gehaald daar ben ik wel nieuwschierig naar .

          Comment


            #6
            Nonsense AMG (Amnesia Mac Ganja) is een kruising van Amnesia x Mexicanen Haze:


            https://www.keraseeds.com/wietzaden-...cup-2009-2019/

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Misschien is me verwachting te hoog we gaan het zien .Thanks

            #7
            nonsense, snap je reactie, maar om 36 uur licht te geven, en dan terug in het gewone ritme, was ook teveel van het goede. Al met al, de planten lijken geen grote tik te hebben gehad, de bloeiharen gaan goed, dus ik breng het er vermoedelijk goed af. En ja Amnesia mc ganja , blijft redelijk dicht bij zijn amnesia roots, en is inderdaad gekruist met mexican haze. Ik ben er dik tevreden over, alleen 11/12 weken bloei, is wat lang. , gr.

            Comment

            Bezig...
            X