Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help gevr voor laatste week afwateren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help gevr voor laatste week afwateren

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,

    ben ervoor de eerste maal in geslaagd om eens een kweekje tot een goed einde te brengen zonder problemen,heb 4 easy buds staan die op het einde van de week 7weken oud zijn,volgende week begin ik met afwateren heb enkel 1 vraagje,moet ik de PH van het water nog steeds houden tussen de 5.8-6.2 of is dit van geen belang meer ????

    #2
    Re: help gevr voor laatste week afwateren

    Ja gewoon blijven afzuren.

    Comment


      #3
      Re: help gevr voor laatste week afwateren

      dus je plantje is in 7 weken klaar?heb je er foto,s van.ph gewoon op 6 houden dan kan de plant de laatste restjes uit de voeding gebruiken.

      Comment


        #4
        Re: help gevr voor laatste week afwateren

        ja,het zijn auto flow fem easy bud,volgens de beschrijving die ik gelezen heb van zaadje tot oogst tussen 7 a 8 weken,heb op 01/01/11 zaadjes gepland,om als beginner te beginnen aan eerste kweek vrij handig zou ik zeggen,bijna geen werk aan de lady's,zit al een paar maanden op dit forum van alles te lezen om info op te doen en moet eerlijk toegeven dat je hier heel veel leerd enkel door te lezen,en heb enkel ph en lv in het oog gehouden,naar ec heb ik echter niet gekeken omdat mijn ec meter op tilt slaat,eerste 5 weken geen voeding gegeven enkel water,en 2weken green sensation,en mag wel zeggen dat ze er erg aardig uitzien,kga is foto's nemen en hier plaatsen,maar tzijn er wel met mijne gsm weet niet of je het duidelijk gaat kunnen zien....

        Comment


          #5
          Re: help gevr voor laatste week afwateren

          Eeuhhh, ik heb mijn zaadjes op 18 november 2010 geplant, en ik kan denk ik volgende week gaan oogsten, ben jij niet veel te snel?

          Comment


            #6
            Re: help gevr voor laatste week afwateren

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
            Eeuhhh, ik heb mijn zaadjes op 18 november 2010 geplant, en ik kan denk ik volgende week gaan oogsten, ben jij niet veel te snel?
            ja lijkt mij toch ook, mijn stekjes staan sinds eind december, en ik moet nog een dikke 3 weken......
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: help gevr voor laatste week afwateren

              @ biglia:
              De beschrijving van de zaadbank (en dan heb ik het over het aantal weken) klopt in de regel voor geen meter.
              Vaak wordt dit pas gemeten vanaf het moment dat de plant haar eerste bloei laat zien, niet vanaf het moment dat het zaadje in de aarde gaat!

              Laten we de foto's afwachten, die zullen het wel zeggen..
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #8
                Re: help gevr voor laatste week afwateren

                Afb010.jpgAfb004.jpgAfb013.jpgAfb002.jpgAfb003.jpgAfb008.jpgAfb005.jpgAfb007.jpg

                Voila bij deze mijn foto's met de huidige stand van zaken. Graag jullie mening: ben ik te optimistisch? Moet ik mijn planten nog langer laten groeien/bloeien volgens jullie? En belangrijk: als jullie vinden van wel hoeveel weken extra moet ik ze dan geven voor ik kan oogsten? Alle tips en tricks welkom! Dank bij voorbaat!
                Biglia


                Easy Bud - Royal Queen Seed Feminised

                Autoflowering Specials
                Artikelcode: AUT00002






                De Easy Bud is zoals de naam het al zegt een zeer eenvoudig te kweken cannabis plant. Een zeer geliefde soort uit de Royal Queen autoflower zaden collectie.
                Easy Bud is autoflowering oftwel zelfbloeiend, wat wil zeggen dat de plant automatisch in de bloeifase gaat, ongeacht het aantal lichturen. Het easy bud plantje zal dan ook na 3 tot 5 weken beginnen te bloeien zonder dat het aantal uren licht minder wordt. Deze planten worden doorgaans niet groot en zijn na 8 tot 9 weken uitgebloeid. Het grote voordeel is dat auto flower planten klein blijven, ideaal voor binnen en buiten groeien.

                Feminised
                Hoogte van de plant 50-60 cm
                Effect Fysiek
                Genetische achtergrond Autoflowering x Autoflowering
                T.h.c. gehalte 10-12%
                Bloeitijd Autoflowering
                Opbrengst 250-350 gram
                Oogstmaand Binnen 2 maanden na ontkiemen
                Last edited by biglia; 20 February 2011, 19:45.

                Comment


                  #9
                  Re: help gevr voor laatste week afwateren

                  die moet nog wel effe.in iedergeval 2 weken wil je wat rookbaars overhouden.als 80 % van de haartjes bruin is is ie zeker klaar.hij is nu nog veels te wit.wel leuk plantje

                  Comment


                    #10
                    Re: help gevr voor laatste week afwateren

                    oke,alvast bedankt voor de reactie tumble,zijn inderdaad nog heel wit links en rechts wat bruin in elk van mijn lady's,ben afgegaan op de omschrijving van het zaad pakje,daarom dat ik eerst is nog wat meningen wou horen van ervaren kwekers,voor dat ik een mega blunder ging maken bijna op het einde van de cyclus,kzal in de loop van vomgende week nog is een paar foto's zetten dan ben ik zeker wanneer ik moet starten met afwateren

                    Comment

                    Bezig...
                    X