Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Update geknakte zaailing! Hulp voor verdere groei!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Update geknakte zaailing! Hulp voor verdere groei!

    Korting op 420shop
    Goedemiddag allen!

    Dankzij hulp van dit forum heeft mijn geknakte green gelato het gered! Dank!!

    Ik heb nu een aantal weekjes mijn eerste plantjes en heb ze verplaatst naar hun uiteindelijke medium. Relatief snel al ivm autoflowers. Foto’s staan erbij. Echter heb ik nog wel wat moeite met water geven. Ze staan in de volle zon voor het raam. Het plantje staat nu nog in voedingsarme grond. Zodra de plant groter wordt komt hij dieper waar voedingsstoffen zitten.

    - Is het slim om ook nu al gaten onderin de pot te maken zodat het water weg kan stromen?
    - Verdere tips en feedback altijd welkom!
    - Ik twijfel om ze in de kas te zetten, een echte glazen kas. Het is namelijk erg heet daar ondanks luchttoevoer van buiten (open deur en raam). Het is nu al 35 graden terwijl het buiten 20 is. Wat denken jullie van kweken in een buitenkas?

    Wat vinden jullie van de plantjes .

    Verder heb ik al heel wat onderzoek gedaan op het internet maar ben benieuwd naar jullie mening!

    Met vriendelijke groet,
    Attached Files

    #2
    Mooi dat ze het heeft gered , de gaten onderin de potten had je eigenlijk al moeten maken voordat je de aarde erin doet.
    Ik zou nu de gaten erin maken, daarmee voorkom je eventuele wortelrot.

    Voor je kas zou je kunnen kijken voor schaduwdoek, die heb je in verschillende gradaties en afmetingen, bij b.v. tuinadvies enz.

    Succes

    Comment


    • Autoflower
      Autoflower commented
      Editing a comment
      Dankje. Ga ik zo doen. Hoeveel en hoe groot moeten die ongeveer? Of maakt dat allemaal niet zo veel uit?

    #3
    Ik zou gaten maken met een diameter van 1.5-2cm. Als de gaten kleiner zijn dan dat, dan raken ze snel verstopt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X