Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plantje kop er af geknakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje kop er af geknakt

    Korting op 420shop
    Hej

    Ik heb / had een begin van een plantje maar nu is mijn bovenste stukje er afgeknakt groeit hij nu nog wel verder ( was nog maar 2 weken oud )





    zo was ie :
    17032011140.jpg


    zo is ie nu :
    19032011144.jpg

    Gr

    #2
    Re: Plantje kop er af geknakt

    Geef m weinig kans..
    Maar zou m lekker laten staan, wie weet

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-van-een-plant
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #3
      Re: Plantje kop er af geknakt

      Je hebt hem veel te vroeg getopt

      Comment


        #4
        Re: Plantje kop er af geknakt

        Moordenaar
        Toch zou je het is even moeten laten staan en zien wat hij gaat doen ben benieuwd
        en geen schroom we hebben allemaal wel is 1 of meer plantjes vermoord

        groetjes bella ik blijf dit wel volgen
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Plantje kop er af geknakt

          lol quatro, Waarschijnlijk had hij schrik dat ie te groot ging worden toen die zich begon te strekken

          Comment


            #6
            Re: Plantje kop er af geknakt

            gewoon laten staan het kan zijn dat ie terug komt

            Comment


              #7
              Re: Plantje kop er af geknakt

              Ik denk dat je lang kunt wachten...... ik zie alleen de lob maar meer of niet?

              Comment


                #8
                Re: Plantje kop er af geknakt

                daar moet i een keer een close up van maake kun je zien of er ook een oogje boven de lob zit

                Comment


                  #9
                  Re: Plantje kop er af geknakt

                  Hier een close up van de lob




                  20032011148.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Plantje kop er af geknakt

                    Start maar over, wordt niets meer. Nieuw zaadje ontkiemen en wat meer licht geven. Strekt hij ook niet zo.
                    Grtz Q

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Plantje kop er af geknakt

                        Moest het nog eens voorvallen dan ingraven tot aan de wonde, komt ook nog wat extra wortelgroei aan je steeltje.
                        Of wat ook goed lukt is voorzichtig wat tape erond doen, wonde geneest tamelijk snel.

                        Grtz
                        Last edited by westport; 21 March 2011, 21:57. Reden: Schrijf fout.
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Plantje kop er af geknakt

                          geniaal... op een of andere manier werkt dit topic mij op mijn lachspieren
                          Last edited by misto; 22 March 2011, 15:13.
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment


                            #14
                            Re: Plantje kop er af geknakt

                            zo werd er ooit eens een NL onthoofd dr me kat. Nog een statige, lekker korte dame uitgekomen hoor!!! Lekker rokertje en een zeer onopvallende plant naast de monsterlijke biddy early van 2m50 en een extreem brede Danish Gold.

                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Plantje kop er af geknakt

                              Haha Wil iedereen hier bedanken voor de droge reacties.. en de topic starter nog meer, voor het stellen van zo'n (no-offence) lachwekkende vraag. lol

                              nu ff serieus, het is wel weer een stukje natuurlijke selectie uiteindelijk. Als deze plant ondank deze tegenslag er weer bovenop komt, blijkt dat van sterke genen.
                              En zijn we niet allemaal op zoek naar dat ene plantje met super genen.

                              Zo heb ik een tijdje terug een 'hittegolf' (ventilatie was uitgevallen, werd tegen 38C) gehad. En al mijn kleine plantjes (week oud) hingen slap, behalve 1 plantje.
                              En dat ene plantje heb ik nog weten te reden, en staat nu vollop te groeien (3e week). Waarschijnlijk overleefde hij dit door zijn sterke genen, en hopelijk zien we dat terug tijdens de oogst Zo zie je maar weer dat zo'n tegenslag wel het kaf van de koren scheidt.
                              (heb momenteel wel een ander probleem met mijn survival meisje, als iemand verstand heeft van problemen met slappe planten kijk dan even op mijn topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Of-iets-anders

                              Nou genoeg hierover..

                              Nogmaals bedankt he! Die foto alleen al, hahaha

                              Comment

                              Bezig...
                              X