Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hoeveel grond in 18l pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoeveel grond in 18l pot

    Korting op 420shop
    hee hallo ik vroeg me af hoeveel grond in een 18liter pot gaat wand ben bezig me voor te bereiden op de volgende ronde en wil eens een beetje goed uitkomen met de grond en niet 10zakken teveel ofso vandaar mijn vraag alvast bedankt mvg tijnie

    #2
    In een 18 liter pot gaat 18 liter potgrond😉

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dan was het geen 18 liter, hè.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      heb nog nooit gehad als je 10liter pot hebt dat er 10liter in gaat maar goed

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Zit wel wat in, in wat je zegt Tijnie. Ik meng altijd met perliet dus geldt het ook niet.
      Daarbij zit in een zak grond geen lucht, dat gebeurd tijdens het mengen

    #3
    nee das niet wat ik bedoul heb de planten in een stoffen pot 50liter maar ging 100liter potgrond in
    en ik meende als je een 18liter pot hebt dat er ongv 25liter in gaat heb het nu dus over pvc potten en geen growbags

    maar wou het ceker weten

    Comment


      #4
      30 liter wel om de 2 handjes half litertje water erbij,doe ik ook altijd bij me moeras plant
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #5
        Een liter is een afgesproken volume-maat.
        1cm3 is 1ml, dus 1000cm3 is 1000ml.

        Aarde kun je platdrukken, persen, opfluffen en luchtig maken.. Dus dat 18L aarde geen 18L pot vult, dat kan. Maar je kunt de aarde wel zo verkruimelen en de brokken eruit slopen en de boel zo luchtig maken dat je met 16 liter wel een 18 liter pot kunt vullen.

        Gelukkig komt potgrond vaak in 10, 20 of 40L en heb je dus met twee 40L zakken voldoende voor tenminste 4 potten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Dat wilde ik net zeggen
      Bezig...
      X