Plant na 2,5 week op 12/12 nog niet in de bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MeneerRooktGraag
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2017
    • 75

    #1

    Plant na 2,5 week op 12/12 nog niet in de bloei

    Korting op 420shop
    Hi medewerkers,

    Sinds begin juni heb ik mijn eerste Fem in de Mini growbox staan.Voorheen alleen nog autoflowers buiten gekweekt en nu 1 ronde in de mgb.

    Ik ben dus nog een newb met feminised zaad. Nu heb ik de dame al 17 dagen op 12/12 en ik zie nog steeds geen actieve bloei.

    Mijn vraag: is dit normaal? IMG_20230712_161047.jpg
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #2
    Het is normaal dat ie nog een tijdje doorgroeit voor die echt gaat bloeien, met 17 dagen denk ik dat het nog slechts enkele dagen zal duren voor je her en der witte haartjes gaat zien.

    Comment


    • MeneerRooktGraag
      MeneerRooktGraag commented
      Editing a comment
      Dank voor je reactie! De haartjes beginnen nu te komen
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #3
    De gemiddelde tijd tot het starten van de bloei vanaf de omschakeling is ongeveer 21-25 dagen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • MeneerRooktGraag
      MeneerRooktGraag commented
      Editing a comment
      Dank voor je reactie! Weer wat geleerd
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #4
    Yin of yuan probleen,maar als ze maar 12 uur goede duisternis krijgen komt het goed dus niet kijken in de duisternis.zoek een s in de zoekmachine naar klauw,denk dat ze een verdampings probleem hebben,wat is de lv en de max dag temperatuur op de min max meter?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • MeneerRooktGraag
      MeneerRooktGraag commented
      Editing a comment
      Het zal me niks verbazen als het met de warmte te maken heeft. De lv is ook redelijk laag zon 30%. Als het buiten zo warm is als afgelopen weken dan wordt het zon 30/35c in het hokkie. Hier is helaas niet veel aan te doen. Ik zou de airco de hele dag kunnen laten draaien maar dan stijgt mijn energierekening de pan uit, en dat voor een paar gram wiet.

      Water geven in de MGB is ook best wel een uitdaging, ondanks de hitte verbruikt ze niet veel water. Ik geef haar nu om de dag water met plagron voeding. Ik stap vanaf vandaag over op de bloei voeding. De haren beginnen eindelijk te komen.
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #5
    Ze verbruikt weinig water omdat de bladhuidmondjes dicht staan.kleptose licht ook op de loer,en dan licht klep dicht en draaien ver in het verschiet.lamp omhoog want ze staan niet droog ken ook.succes met google,zelfs effe wat intypen is je al te veel
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • klos73
      klos73 commented
      Editing a comment
      Kleptose? Wat is dat?
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #6
    ken je toch google hier wil je zoekmachine niet gebruiken je plant heeft klauw+die vlaskammer uit de eerste of 2 mr lee film dat is pas ergKLep tossen is geloof ik de onderkant van bowl ,ken ook de boven kant zijn ,ze rollen nog weleens spontaan. het david icke wezen is er mee bezig gek beest eigenlijk
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Had je een beroerte toen je dit schreef ofzo? Kan er echt geen touw aan vastknopen
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #7
    Haze nr 5 weleens geprobeerd?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #8
      zou ik me d mineren ofzo moet meten,geen zin aanDe tos en de klos
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      Bezig...