Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Sustainable Village - Blusoak en andere Blumat uitbreidingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sustainable Village - Blusoak en andere Blumat uitbreidingen

    Korting op 420shop
    Hey hallo,

    Ik wist niet helemaal waar ik dit kwijt moest, dus maar onder algemeen?

    Velen hier zullen het misschien al kennen, maar er is een Amerikaans bedrijf genaamd Sustainable Village die naar mijn idee hele mooie uitbreidingen maken voor het originele Blumat systeem.

    Zoals het BluSoak systeem

    Screenshot_20231114_193907_Chrome.jpg

    De drip ring

    Screenshot_20231114_193736_Chrome.jpg

    Flexibele 8mm leidingen

    Screenshot_20231114_194514_Chrome.jpg

    Of deze prikkers die zowel 8mm als 3mm slangetjes kunnen houden.

    Screenshot_20231114_200422_Chrome.jpg


    Helaas zijn de verzendkosten naar Nederland richting de €300.

    Zijn er hier mensen met ervaring met deze spullen en weet iemand hoe het misschien te krijgen is met iets minder verzendkosten?
    Last edited by norseman; 14 November 2023, 19:05.

    #2
    Misschien kun je tubing e.d. halen bij een vijverzaak of aquariumzaak, net als de pootjes.

    Die dripring zal misschien wel te 3D-printen zijn.

    Maar over het algemeen is verzenden vanuit de VS gewoonweg heel, heel erg duur.
    Het is dus misschien een goed idee om eens wat growshops te benaderen en te kijken of ze het hier kunnen aanbieden, wellicht kunnen zij een grote bestelling doen en daarmee de verzendkosten wat lager krijgen voor zichzelf en dat uitsmeren over de verkoopprijs.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    #3
    Ik ben momenteel aan het zoeken naar 8mm leidingen van silconen o.i.d. Voorwaarde is dat ze ondoorzichtig zijn, stevig genoeg zijn dat ze niet zo snel knikken en niet een al te dikke wand hebben.

    Het dichtstbijzijnde dat ik heb kunnen vinden zijn brandstofslangen van €25 per meter. Maar ik weet zeker er nog wel iets op mijn pad komt, ik heb ook geen haast.

    Een 3D printer staat zeker nog op mijn verlanglijstje.

    Comment


      #4
      belladonna Goed om te weten, jij doet dus "iets met printers".

      Mijn 2D printer heeft een probleempje. Als ik wat wil afdrukken komt de volgende melding in beeld. Wat moet ik doen?


      c4243d017fe9618dcc78bbeabb173092.jpg
      Last edited by norseman; 20 November 2023, 18:17.

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Maken dat je weg ben is veiligst.
    Bezig...
    X