Dringend advies en hulp nodig

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stealthbomber
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2025
    • 1

    #1

    Dringend advies en hulp nodig

    Korting op 420shop
    Ik heb voor de 1ste keer plantjes gezet begin Juni , maar heb al zoo veel over opgezocht en gelezen.
    maar ben niet tevreden van het resultaat
    kan iemand mij advies geven en tips a.u.b.
    + ik krijg de foto’s hier niet op ?
  • TheBigDudeski
    Moderator
    Lucky MemberModerator
    • Oct 2020
    • 582

    #2
    Probeer het nog eens door deze stappen te volgen;

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Laten we beginnen met wat advies en tips:
      Als je ontevreden bent over je plant, dan moet je leren om meer tevreden te zijn.

      Ik had hier een hele rant getypt over titels, forum etiquette en de koeienletters bovenaan deze pagina die aangeven dat een woordje uitleg wel belangrijk is - soms kunnen we dan zonder foto's verder. Maar je wilt dringend advies.. Dus bij deze: Doe wat meer je best om tevreden te zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Welke drugs heb jij op?

        Je bent anders nooit zo kort van stof.
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 27 June 2025, 22:07.

      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Ik had een heel stuk getikt, begrijp me niet verkeerd. Maar toen bedacht ik: Hee, joh, als deze persoon ook slechts een handjevol seconden neemt om hulp te vragen, waarom zou ik dan meer dan een handjevol seconden besteden aan hulp verlenen?
        Ik had nog een hele berekening gemaakt "Als slechts 1% van mijn berichten hulpvol is voor mensen, dan zit ik op 850 berichten met hulp verlening." Stel dat dat 0.1% zou zijn, dan heb ik alsnog 85x meer in het forum gestopt dan topicstarter. Geef wat aan mij, dan geef ik wat terug. Maar soit, da's alweer een bericht wat ik er nu in stop, en TS is alweer 3 dagen zonder reactie. Dus waarschijnlijk is hij meer tevreden inmiddels en heeft het al geholpen.
    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #4
      Als me loon gestort word en wat er over blijft ben ik ook niet tevreden,heb nog steeds geen tips of advies gehad 🙏😁

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Minder uitgeven? Beter betaalde job zoeken? Rijke vriendin aan de haak slaan?

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        kelderkastje beter land kiezen, in spanje liggen onze producten voor 75% goedkoper.

        Hier willen ze het moslim walhalla creëeren
    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #5
      Begin Juni ... te vroeg om tevreden te kunnen zijn. Nog lang niet oogstrijp.

      Comment

      • TheBigDudeski
        Moderator
        Lucky MemberModerator
        • Oct 2020
        • 582

        #6
        Jeetje, wat dringend allemaal. Als dat maar goed gaat.

        Comment

        Bezig...