Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dringend advies en hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dringend advies en hulp nodig

Korting op 420shop
    Ik heb voor de 1ste keer plantjes gezet begin Juni , maar heb al zoo veel over opgezocht en gelezen.
    maar ben niet tevreden van het resultaat
    kan iemand mij advies geven en tips a.u.b.
    + ik krijg de foto’s hier niet op ?

Probeer het nog eens door deze stappen te volgen;

Comment

Laten we beginnen met wat advies en tips:
      Als je ontevreden bent over je plant, dan moet je leren om meer tevreden te zijn.

Ik had hier een hele rant getypt over titels, forum etiquette en de koeienletters bovenaan deze pagina die aangeven dat een woordje uitleg wel belangrijk is - soms kunnen we dan zonder foto's verder. Maar je wilt dringend advies.. Dus bij deze: Doe wat meer je best om tevreden te zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Welke drugs heb jij op?

Je bent anders nooit zo kort van stof.
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 27 June 2025, 23:07.

• LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Ik had een heel stuk getikt, begrijp me niet verkeerd. Maar toen bedacht ik: Hee, joh, als deze persoon ook slechts een handjevol seconden neemt om hulp te vragen, waarom zou ik dan meer dan een handjevol seconden besteden aan hulp verlenen?
        Ik had nog een hele berekening gemaakt "Als slechts 1% van mijn berichten hulpvol is voor mensen, dan zit ik op 850 berichten met hulp verlening." Stel dat dat 0.1% zou zijn, dan heb ik alsnog 85x meer in het forum gestopt dan topicstarter. Geef wat aan mij, dan geef ik wat terug. Maar soit, da's alweer een bericht wat ik er nu in stop, en TS is alweer 3 dagen zonder reactie. Dus waarschijnlijk is hij meer tevreden inmiddels en heeft het al geholpen.

Als me loon gestort word en wat er over blijft ben ik ook niet tevreden,heb nog steeds geen tips of advies gehad 🙏😁

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Minder uitgeven? Beter betaalde job zoeken? Rijke vriendin aan de haak slaan?

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        kelderkastje beter land kiezen, in spanje liggen onze producten voor 75% goedkoper.

Hier willen ze het moslim walhalla creëeren

Begin Juni ... te vroeg om tevreden te kunnen zijn. Nog lang niet oogstrijp.

Comment

Jeetje, wat dringend allemaal. Als dat maar goed gaat.

Comment

Bezig...
        X