Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaadjes te koud?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes te koud?

    Korting op 420shop
    Greetz

    #2
    "3: Hoe kan ik me wiet zaadjes bewaren?
    De zaadjes kan je het best droog, koel (4 graden) en in het donker bewaren. De koelkast is een prima plek hiervoor maar dan wel in een luchtdichte verpakking. De zaadjes mogen zeker niet vochtig worden."

    4 graden is dus prima, kan het zijn dat het er vochtig is daarbinnen?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Ik heb ze gewoon in het (papieren) zakje gelaten. Het is goed mogelijk dat er zo vocht in het zakje is geraakt. Een belangrijke les, maar wel een spijtige. Dus vanaf nu goed luchtdicht verpakken.
      Greetz

      Comment


        #4
        Papieren zakje? Wat bedoel je precies?

        Naar mijn weten is papier niet luchtdicht, dus dat zal het wel zijn geweest.

        Pak voortaan iets luchtdichts, zoals de zakjes waar je gekochte wiet in zit. Ook van die zwarte buisjes, van die fotorolletjes, worden gebruikt. (Omdat deze van zichzelf ook al donker + luchtdicht zijn).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Als ik mijn ervaring met DP eens mag delen:
          Ik had er ook van DP gekocht, Powerplant. En ben niet zo content van de kiemkracht eigenlijk. Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'stuk' maar als je daarmee zegt dat ze gewoon niet kiemden dan volg ik je. Ik spreek me nog niet uit maar dat doe ik vast en zeker wel als ik mijn oogst af heb. Mijn mening valt of staat met mijn oogst van die zaadjes . DP kan maar bidden dat ik een deftige harvest heb

          Greetzzz

          Jona

          Comment


            #6
            Greetz

            Comment


              #7
              Zaadjes bewaar je altijd in de ijskast. Koel en donker dus. De beschadiging aan je zaad moet van iets anders zijn. Kan het niet zijn dat ze vochtig geworden zijn ?

              Grtz

              Comment


                #8
                Het zakje was ook niet goed dicht. Zo zal er inderdaad vocht in gekomen zijn. Spijtig. Ik zal dat in de toekomst wel niet meer tegenkomen.
                Greetz

                Comment


                  #9
                  Ik bewaar ze donker en koel in de kelder.
                  grtzzz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Luchtdicht mag ik hopen?
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Ja tuurlijk. ik bewaar ze in van die diepvrieszakjes die volledig luchtdicht zijn.
                      grtzzz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X