Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ik heb wat hulp nodig!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik heb wat hulp nodig!!!

    Korting op 420shop
    ik ben beginner en heb wat hulp nodig!! ik heb 4 zaadjes zelf geplant en laten kiemen onder een lamp tot ze ongv 5 cm waren, nu de zon schijnt zet ik ze op balkon waar het wel warm word door de zon, alleen blijven ze maar groeien!!! ze hebben 4 blaadjes en geen vertakkingen ze zijn nu een centimeter of 17 hoog en blijven groeien!!! hoe kan ik dit verhelpen? ( het is lemon haze, miss dat dat wat uit maakt?) Mvg cedric.

    #2
    Re: ik heb wat hulp nodig!!!

    Dat maakt uit

    Geef ze 18 uur VEEL licht. Buiten heb je nu +/- 12 uur licht, een beetje bijlichten dus.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: ik heb wat hulp nodig!!!

      Het begint met je topic in de juiste sectie te plaatsen, zal het deze keer even voor je doen
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: ik heb wat hulp nodig!!!

        je plantjes groeien niet snel,ze strekken!dit komt omdat ze zoeken naar licht.je kunt je plantjes evt bij t verpotten in graven tot aan de lobblaadjes(de eerste ronde blaadjes).dit stuk steel zal dan ook wortels krijgen.de rest kom je gewoon licht boven aan t hangen,nu heb je nog niet genoeg uren,zoals al eerder is vermeld.
        grtz

        Comment


          #5
          Re: ik heb wat hulp nodig!!!

          oke, helemaal top!! j ik graaf ze zometen nog wat verder in en zet ze weer onder de lamp, enig idee hoe hoog? Ohja, een van mijn plantjes ziet er niet goed uit, boven aan de stengel is hij normaal dik maar vanaf het midden tot de grond SUPER dun, ik denk niet dat hij het redt.... weet iemand hoe dit kan? Mvg cedric

          Comment


            #6
            Re: ik heb wat hulp nodig!!!

            Zoekt, en gij zult vinden.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X