- nvm
Oogst krimpt
Collapse
X
-
Oogst krimpt
Last edited by quizmaster; 17 March 2020, 02:09.http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/15630-Quizmaster-s-kweek-2011Tags: Geen -
Re: Oogst krimpt
denk dat dit enkel te maken heeft met de soort dat je gezet hebt, denk ik
Wil je blowen, moet je het zelf growen
-
-
Re: Oogst krimpt
Vocht verdampt tijdens het drogen, dus de toppen krimpen.
Hoeveel ze krimpen is afhankelijk van hoe fluffy de toppen zijn.
Dus afhankelijk van de soort, de groei, de bloei, voeding, LV, temperatuur, lamphoogte, droogomstandigheden etc. etc. etc.
Wat heb ik gewonnen ?Comment
-
Re: Oogst krimpt
Je kunt ze volpompen met water, of gewoon niet drogen. Dat scheelt in gewicht en grootte.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Oogst krimpt
Lijkt me niks raars aan dat de toppen krimpen ghehe
Of bedoel je dat de toppen kleiner zijn dan de vorige kweek?
Heb je dan wel het zelfde soortje? Elke kweek is anders ^^
Elke plant is anders, je hebt ook niet precies de zelfde mensen ookal is het het zelfde soort ( geen rascist hoor
)
Comment






Comment