mannetje / vrouwtje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ianmunster
    Retired
    • May 2012
    • 1

    #1

    mannetje / vrouwtje?

    Korting op 420shop
    Plantje is 8 weken oud, het zaadje heb ik destijds gekregen.
    soort: SKUNK

    Als ik op internet ga kijken en vergelijken lijkt mijn plantje op een vrouwtje.
    maar in de okseltjes lijken wel bolletjes te zitten wat duid op een mannetje?

    Wat zeggen jullie?

    thankss
    IMG-20120526-01458.jpgIMG-20120526-01460.jpgIMG-20120526-01461.jpg
  • NiPulse
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 87

    #2
    Re: mannetje / vrouwtje?

    Ik ben zelf nu niet de grootste kenner maar volgens mij is dat een mannetje, ik kan niet goed zien of er ook vrouwelijke pistels tussen zitten maar het kan ook een hermafrodietje zijn. Ik denk in ieder geval dat je daar niets om te roken van zal halen, dikke ballen in de oksels zijn nooit goed tenzij je voor een zadenkweek gaat natuurlijk.
    imag001.jpg

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: mannetje / vrouwtje?

      Da's een man, rijp voor de kliko!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...