Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Viagra
    Retired
    • Nov 2011
    • 13

    #1

    Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

    Korting op 420shop
    Beste mensen!

    Thuis heb ik 2 plantjes (RQS Northern Light Autoflower) van 4 weken oud op mijn terras staan. Eerst vond mijn ma het geen probleem dat er plantjes staan maar door een enorm domme reden die ik nog steeds niet begrijp is ze plots mening veranderd...

    Deze morgen stond ik op en mijn ma had, net voor ze vertrok naar haar werk,
    - mijn ene plantje gewoon weggesmeten (ik vind het nergens)
    - mijn tweede plantje onderaan de stam proberen af te breken

    Toen ik het 2e plantje zag staan was ze helemaal slap, totaal geen leven meer in; dus ik ging er van uit dat alle hulp al te laat was..
    Maar daarnet kwam ik op het idee om de stengel net boven de plaats waar hij is afgebroken af te knippen en deze in een glas met water te zetten en dit alles in de zon te zetten.
    Ik heb er nog geen foto van kunnen trekken omdat er momenteel thuis geen fototoestel ligt.

    Denken jullie dat er nog een kans is op overleven? En misschien nog enkele tips?
    ALLE HULP IS WELKOM!!!

    Echt een kutgevoel! Het is lang geleden dat ik mij zo slecht heb gevoeld, precies alsof er iemand die je goed kent gestorven is...

    Dank bij voorbaat,
    Viagra
    Last edited by Viagra; 4 July 2012, 12:45.
  • rastapeace
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 31

    #2
    Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

    das cut

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #3
      Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

      Ik zeg vergiftigen die ma, barbaar dat het is!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

        Had je beter niet af kunnen knippen als-ie nog vast zat, maar spalken, met nat gaasverband.

        Uithuilen en opnieuw beginnen.
        Breng je oma eens een bos bloemen, dan mag je er daar vast wel een buiten zetten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • birdie71
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 156

          #5
          Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

          rot voor je..

          je kan je plant in een glas water zetten ..
          ze zal dan blijven leven..
          maar meer ook niet..
          je zou kunne proberen met stek poeder
          in de aarde te steken en onder tl licht
          tot ze wortel gaat schieten

          of misschien de plant spalken
          met latje en touwtjes
          in de hoop dat de wond hersteld

          sucses .. grtzz birdie

          Comment

          • Viagra
            Retired
            • Nov 2011
            • 13

            #6
            Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

            Gedver! Had ik dat geweten....
            Is het nog steeds mogelijk om nu nog te beginnen met zaaien?

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7
              Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

              - mijn ene plantje gewoon weggesmeten (ik vind het nergens)
              - mijn tweede plantje onderaan de stam proberen af te breken
              Wat een labiel mens, die kan niet praten ofzo?
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                Tja, je kunt ze in leven houden.. Maar wat als je moeder ze weer wegflikkert? Ik zou me daar drukker om maken. Ik dacht ook ooit dat mijn vader me gesaboteerd had, bleek dat wat boefjes de helft van de plant geript hadden. En de rest afgebroken laten hangen. Vogels houden ook van jonge plantjes, dus smijt je moeder niet direct tegen de muur als ze thuiskomt. Ze eten graag die voedzame kiemblaadjes, en jonge merels willen nog weleens alles wat ze vinden uit de grond sleuren. Regelmatig meegemaakt. Als het toch je moeder was: praat er eens rustig over. Als het je moeder niet was: neem maatregelen tegen de natuur
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Viagra
                  Retired
                  • Nov 2011
                  • 13

                  #9
                  Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                  Het was inderdaad niet mijn moeder.. Maar wie mijn bitchez wel heeft verkracht en vermoord is en blijft een raadsel!
                  Maar ja, life goes on en ondertussen ik ben weer bovenop mijn korte depressie van vorige week geraakt

                  Het ene plantje/tak die in een glas water stond staat nog steeds in het glas en er zit weer 'leven' in.
                  De grootste blaadjes heb ik van de plant geknipt, want die waren toch aan het afsterven.
                  Het enige wat ik nu hoop is dat ze de komende dagen wortel schiet (als dat mogelijk is tenminste).

                  Comment

                  • Silver Haze
                    Senior Stoner
                    • Jun 2012
                    • 36

                    #10
                    Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                    Als je van plan bent om weer te gaan kweken zou ik toch maar een camera er bij hangen, voor het geval dat.

                    Comment

                    • bioboer
                      Stoner
                      Member
                      • Sep 2009
                      • 22

                      #11
                      Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                      Ik krijg kippevel bij het verhaal, wat een barbaar die dat met je dames heeft gedaan, maar onder schat de vogels ook niet.
                      Wat je zou kunnen doen om de plantje te redden: Behandel hem als een kloon, schraap van de onderkant 2/3 cm van de schors af en doop hem in de stek poeder en plant hem in een lichte bemeste aarde, knip de grote bladeren wat terug. er is vast wel info te vinden op deze site.

                      succes met je dames.
                      Bioboer

                      Comment

                      • charmed
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2012
                        • 37

                        #12
                        Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                        Dat is inderdaad pijnlijk wanneer je zoiets mee moet maken .

                        Maar een goede oplossing voor vogels is een zelfgemaakte vogelverschrikker die met de wind mee lichtjes beweeg waardoor vogels zullen denken dat het een mens is en niet in de buurt zullen komen rondhangen ...

                        En boeven zullen misschien wel denken uit de verte dat er ook iemand aanwezig is

                        Grts

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                          Zou je niet op je zelf gaan wonen als je moeder niet wil dat jij cannabis kweek moet je het ook niet doen tis wel haar huis
                          En verder denk ik dat je beetje aan het jokken ben....

                          gr bella
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Viagra
                            Retired
                            • Nov 2011
                            • 13

                            #14
                            Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                            Zou je niet op je zelf gaan wonen als je moeder niet wil dat jij cannabis kweek moet je het ook niet doen tis wel haar huis
                            En verder denk ik dat je beetje aan het jokken ben....

                            gr bella
                            Mijn moeder ging ermee akkoord dat ik 2 plantjes op het terras zette! Zij heeft er trouwens niets mee te maken..
                            En ik ben van plan om alleen te gaan wonen op kot, normaal gezien in oktober als alles goed gaat met mijn herexamens nu!
                            En waarom zou ik over zoiets liegen?? Ik heb wel iets 'beters' te doen tijdens mijn herexamens!

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #15
                              Re: Noodsituatie! Northern Light Autoflower aan het sterven, hulp nodig!

                              Ik trof vandaag ook een ware slachting aan in de kraamkamer. Twee van mijn versgekiemde Lowryder x Autohaze kruisingen uit de pot gesleurd en doorgebeten boven de wortel. Voer voor de wormen nu.. Ach, vier nieuwe lowryders gezaaid en weer door! Dit keer wel onder glas En de buks staat weer buiten! Precies hetzelfde verhaal als bij jou! Alleen ik durf mijn moeder niet van zoiets te verdenken, schat van een vrouw!
                              En nu verder leren! Voordat je loze beschuldigingen gaat maken uit gebrek aan kennis
                              Succes!
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...