vraagje aan de keners

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AnThOnY2660
    Stoner
    Member
    • Jul 2012
    • 20

    #1

    vraagje aan de keners

    Korting op 420shop
    P1020924.jpgP1020926.jpgP1020928.jpg

    bydeze zijn 3foto's van hawaiin snow zijn 90dagen oud en mijn vraag is of die messchien al klaar zijn of niet??
    kan er iemand mij helpen??
    laat reactie achter aub
  • devil666
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 66

    #2
    Re: vraagje aan de keners

    deze toppen zyn ng nie klaar hoeveel dagen staan ze al in bloei? kdenk toch ng paar weken zene ps wel goe weedje zene is dat onder hpslamp gekweekt

    Comment

    • vanw
      Retired
      • Jul 2012
      • 4

      #3
      Re: vraagje aan de keners

      wachten dat ongeveer 70% van je toppen een bruine kleur hebben.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: vraagje aan de keners

        Oorspronkelijk geplaatst door vanw
        wachten dat ongeveer 70% van je toppen een bruine kleur hebben.
        Goed antwoord, ze zijn dan rijp maar dan ben je te laat. Het gaat om de trichomen die bruin worden. Niet om de toppen zelf, als die bruin zijn heb je rot.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • jointboer
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Jul 2012
          • 2

          #5
          Re: vraagje aan de keners

          mense kan iemand mij helpen ik wil een hazeje kweken zonder lampen weetje heb stekjes ze staan in de grond van de week moet ik ze wel even over potte het is gewoon voor de lol ze hoeve niet groot te zijn is puur eigen gebruik enzo iemand tips!!!!

          DSC02709.jpgDSC02710.jpg

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: vraagje aan de keners

            Die toppen mogen nog wel een paar weken staan hoor anthony
            God was never on your side..

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: vraagje aan de keners

              Wanneer oogsten. (Je kunt zelf ook de zoekfunctie gebruiken
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • AnThOnY2660
                Stoner
                Member
                • Jul 2012
                • 20

                #8
                Re: vraagje aan de keners

                bedankt voor info want deze oogst valt beetje tegen sommige planten zijn 1m70 groot en andere 1m ze zijn allemaal getopt van de 5 planten zijn er 2 die er uitzien als op de fotos 2 hebben topjes alsof ze denk ik ongeveer 40dagjes staan en eentje gebreuk ik om stekken van te nemen want produceert helemaal geen toppen beetje raad zou handig zijn want met me lowryders heb ik nooit zoveel problemen gehad :s

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: vraagje aan de keners

                  Nou, gooi er nog eens een berg foto's op dan.
                  De voeding kun je alvast halveren, want daar krijgen ze te veel van zo te zien.

                  Als je stekken neemt van een plant die geen toppen maakt, krijg je dus allemaal planten die geen toppen maken.
                  Een stek is een kopie van d'r moeder.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • AnThOnY2660
                    Stoner
                    Member
                    • Jul 2012
                    • 20

                    #10
                    Re: vraagje aan de keners

                    k gooi ik later op de avond op de site die fotos ga nu de eerste plant knippen heb microscope gekocht en trichomen zijn 50/50 ondanks iedereen me de raad geeft nog paar weken te wachten!! wat nu gedaan?? graag snel raad voor de schaar erin gaat !!!!!

                    Comment

                    • greensteven
                      Chronic Stoner
                      • Oct 2009
                      • 197

                      #11
                      Re: vraagje aan de keners

                      ik zou toch nog een weekje wachten hoor ziet er wel een lekker rookertje uit

                      Comment

                      • AnThOnY2660
                        Stoner
                        Member
                        • Jul 2012
                        • 20

                        #12
                        Re: vraagje aan de keners

                        is hawaiian snow van de greenhouse in amsterdam

                        Comment

                        • AnThOnY2660
                          Stoner
                          Member
                          • Jul 2012
                          • 20

                          #13
                          Re: vraagje aan de keners

                          bij deze de foto's van allle planten P1020930.jpgP1020931.jpgP1020932.jpgP1020933.jpgP1020934.jpgP1020935.jpgP1020936.jpgP1020937.jpgP1020938.jpgP1020939.jpgP1020940.jpg

                          de eerste 3 fotos zijn de planten die het goed doen

                          foto 4en5 zijn de planten met topjes die wel bloeien ma heel traag

                          foto 6/7/8 is de plant die maar blijft groeien ( heeft ook kleine topjes zoals foto 4/5)

                          foto 9/10 is e plant waar ik stekken van neem aangezien r geen toppen aankomen

                          foto11 is een stekje die ik heb genomen iemand raad warom deze allemaal anders groeien zijn toch allemaal hawaaian snow

                          greets anthony

                          Comment

                          • AudioSystemRolla
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 1709

                            #14
                            Re: vraagje aan de keners

                            Oorspronkelijk geplaatst door AnThOnY2660
                            foto 9/10 is e plant waar ik stekken van neem aangezien r geen toppen aankomen
                            foto11 is een stekje die ik heb genomen iemand raad warom deze allemaal anders groeien zijn toch allemaal hawaaian snow

                            greets anthony
                            en dan krijg je stekjes die ook geen toppen krijgen ?
                            stekjes reageren nu eenmaal anders als planten uit zaad met soms vreemde groei als gevolg
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment

                            • AnThOnY2660
                              Stoner
                              Member
                              • Jul 2012
                              • 20

                              #15
                              Re: vraagje aan de keners

                              alle planten komen uit zaad op de fotos alleen 1plant maakt geen toppen daar heb ik nu 1stek van genomen ma alle planten heb ik uit zaad gehaald

                              Comment

                              Bezig...