wat met de zaden van eigen plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • benjike
    Retired
    • May 2012
    • 2

    #1

    wat met de zaden van eigen plant

    Korting op 420shop
    Ik had eens een vraagje ivm de zaden die van een zelf gekweekte plant komen .
    Wat is het geslacht daar eigenlijk van ??
    Heb er 4 van mijn think different (autoflower) gehaald bij het oogsten .
    Heb deze in laten ontkiemen en staan nu in de grond .
    Is het nuttig om deze verder te laten groeien of doe ik deze best gewoon weg ??


    mvg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: wat met de zaden van eigen plant

    Dat hangt er vanaf waardoor ze bevrucht zijn. Door een herma: vaak een geslacht in alle zaadjes; of herma of 100% man of 100% vrouw. Door een man: 50/50. Je kunt de zaden best laten staan. Misschien komt er nog een leuke oogst van af!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...