Witte puntjes op de stam en takken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Renhaze
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 441

    #1

    Witte puntjes op de stam en takken

    Korting op 420shop
    Wie weet wat de witte puntjes op de stam en (in mindere mate op de) takken zijn?

    med_gallery_6870_701_1199.jpg

    Ik weet dat het geen schimmel, rot of beestjes zijn.

    Maar wat is het dan wel?
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Witte puntjes op de stam en takken

    Wat het precies is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat wanneer je er zand overheen gooit, er wortels uit groeien. En dat als een plant oud is, alles met die puntjes gaat verhouten (daadwerkelijk het opeenpakken van lagen vezels die zorgen voor een hout-achtig uiterlijk en ultra-stevige stam). Dat gedeelte van je plant is in ieder geval het sterkst. Mogelijk, is het zoals bij sommige mangroven, een rij poriƫn die onbruikbare/overschotten aan mineralen uitscheiden. Mocht je er ooit achterkomen, laat het even weten
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • smokey smooth
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jun 2015
      • 10

      #3
      Re: Witte puntjes op de stam en takken

      wat gebruik je ik heb het ook ik kook water en gebruik elke dag hesi bloei met hp correct misschien heb je het ook zo of een van ze dan hoor ik dat graag van je ik keek en je kan het er gewoon een beetje afhalen raad ik niet aan want misschien slop je de boom zo weet ik niet

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Witte puntjes op de stam en takken

        Zou het laten zitten het maak de plat juist sterk zoals hier boven al beschreven ik voed mijn plant totaal niet en heb het ook elk jaar .
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...