knippen help..........

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hardtail
    Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 24

    #1

    knippen help..........

    Korting op 420shop
    hallo forum genoten,

    ik heb voor het eerst planten buiten staan dus je kan zeggen dat ik op dit gebied erg nieuw ben.het is een polm gold outdoor.
    het groeien is allemaal ok gegaan en nu ben ik gaan knippen.
    ik weet echt niet wat er weggeknipt moet worden en wat moet blijven.
    ik heb wat takken geknipt en daar wat foto's van gemaakt.
    kan iemand mij zeggen of dit goed is of heeft iemand foto's of een link met filmpjes waar duidelijk op te zien is wat er geknipt moet worden.
    alvast heel erg bedankt.
    Attached Files
    Last edited by hardtail; 6 October 2012, 20:35.
  • Dreuzel
    Banned
    • Oct 2012
    • 5

    #2
    Re: knippen help..........

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #3
      Re: knippen help..........

      Dat ziet er heerlijk uit!
      En is super netjes geknipt nu even onderste boven hangen in het donker.

      Netjes hoor, ook foto van de plant?

      Comment

      • hardtail
        Stoner
        Member
        • Sep 2012
        • 24

        #4
        Re: knippen help..........

        ik vind het erg moeilijk om te bepalen maar heb mijn best gedaan.
        sommige toppen hadden wel toprot maarja , we hebben alleen maar regen gehad.
        toprot eruit geknipt en de rest netjes geknipt.
        hier ff wat foto's van de plant, ziet er niet echt meer gezellig uit.
        in mijn vorige post nog meer foto's van de plant
        Attached Files

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #5
          Re: knippen help..........

          Prachtig! Van welke breeder is polm gold?
          Wanneer ben je begonnen?

          Comment

          • peuker
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 1281

            #6
            Re: knippen help..........

            ziet er heerlijk uit en netjes geknipt grtz

            Comment

            • hardtail
              Stoner
              Member
              • Sep 2012
              • 24

              #7
              Re: knippen help..........

              de breeder??ehhh weet niet wat je daarmee bedoelt.
              en ik als je bedoelt wanneer ik de planten ben begonnen, dat was rond maart binnen en na drie koningen naar buiten.
              het knippen ben ik vanavond aan begonnen

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #8
                knippen help..........

                Breeder = bedrijf of persoon die het zaadje gebroed heeft voor je :p het "merk" xD

                Comment

                • hardtail
                  Stoner
                  Member
                  • Sep 2012
                  • 24

                  #9
                  Re: knippen help..........

                  de zaadjes komen van Spliff seeds

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    knippen help..........

                    Heb daar ww van staan, lekkere geur, kan al niet wachten

                    Comment

                    • Ventje
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 960

                      #11
                      Re: knippen help..........

                      Is het voor eigen gebruik dan is het mooi geknipt maar ga je verkopen dan moet je er meer blad uit knippen
                      Eerste foto ziet er lekker uit

                      ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: knippen help..........

                        Ventje, we verkopen niets volgens dit forum. Het is namelijk bestemd voor de hobby. En de staat vindt dat we met ditsoort hobbies geen geld mogen verdienen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...