Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Drogen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Drogen

Korting op 420shop
    Hallo, Ik heb even een vraagje, ik ben nu al 9 dagen aan het proberen mijn wiet te drogen maar hij blijft plakkerig en zacht.
    Ik heb anesthasia wiet hij was nog niet helemaal volgroeid maar omdat t zo'n raar weer werd begonnen takken te verkleuren en weg te rotten. Ik heb ze niet afgelopen maar vorige week woensdag geknipt en aan een lijn gehangen om te drogen op zolder.

Re: Drogen

Foto...
    Als je echt te vroeg heb geoogst kan je net zo goed hooi gaan roken, maar je geeft aan dat het plakt dus zal wel net aan kunnen.

En het word pas hard na ongeveer 10 tot 14 dagen..
    Maar foto?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Drogen

Foto zegt meer, ik droog altijd 14 dagen....

Comment

het is niet droog in een paar dagen e heb wat geduld

Comment

Hoe langzamer je wietje droogt hij beter hij zal smaken
          God was never on your side..

Comment

Langzaam,donker,iets warm,minder lv,regelmatig roeren dat smaak mis ja.
            En dat plakkerig mis ik ook dat is thc gebruik daar voor grinders http://420shop.nl/rollen/grinders.html

Comment

Photo 11-10-12 19 54 14.jpg
              Hier is een foto van een deel van mijn drooglijn, het is een open zolder met een wasmachine en er staat een ventilator zachtjes te waaien

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Photo 11-10-12 19 54 19.jpg

Comment

Zou dat grote blad toch ff wegknippen, dan droogt het wat beter.
                Ik vermoed dat de LV misschien wat aan de hoge kant is op je zolder, daarom zou het een stuk langzamer kunnen gaan.
                Het is wel donker eh..?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zou je niet even die grote bladeren weg knippen ?
                  God was never on your side..

Comment

Drogen

Dat is geen antwoord op mijn vraag maar toch bedankt, dat was 1 van de laatste takke ik werd moet en lui

Comment

Het is wel de reden dat ze zo langzaam drogen.
                      btw. Je stelt helemaal geen vraag.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Heel goed idee.
                          Zodra die in een weckpot zit komt de geur ook weer terug.
                          Het beste is een foto plaatsen.
                          we moeten dat ook zien.
                          Als dat 1top is zoals mijn arm is het bij me binnen 1 maand op,ook nog zonder vrinden.

Comment

hihihi er is door de topicstarter geen enkele vraag gesteld, enkel gezegd: "ik heb een vraag.". Daar heb ik denk ik wel antwoord op, maar dan moet je 'm stellen. En er niet vanuit gaan dat wij wel weten wat je bedoelt. Dit is en blijft internet, niet een cursus gedachtenlezen op afstand.
                            Wat wil je wel weten? Wanneer je wiet droog is? Hoe je moet drogen? Waarom het zo lang duurt? Wat we er van vinden? Waarom je wiet plakkerig is? Waarom hij zacht is? Waarom warme (vaak vochtige) lucht stijgt en opbouwt in je open zolder?

Over dat curen: kan zowel in weckpotten als in plastic zakken of curver bakken, net wat je wilt. De geur komt na een maand of twee in zo'n luchtdichte unit helemaal goed. Ik geloofde er in het begin ook niet in, na drie jaar hooi roken (qua smaak en geur) ben ik er toch maar aan begonnen. Nooit spijt gehad.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Drogen

Laat maar hij is geoogst, ik had geen andere plaats om te drogen. Maar mijn vraag was alles wat je zei, de wiet was redelijk droog maar bleef zacht en plakkerig door de vele thc, goede wiet iig

Comment

Bezig...
                              X