krijg je als je de wietblaadjes rookt in een joint krijg je dan het zelfde effect.
Wiet oproken
Collapse
X
-
-
Daar krijg je hoofdpijn van, je kan wel van de blaadjes een lekker weedthee drinken.
grtzComment
-
Elk blaadje waar geen kristallen opzitten haal ik er tussenuit, naar mijn mening smaakt het beter ( wat minder scherpe smaak ) Bij gebrek aan wiet ben ik meestal ook wat minder selectief
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Cannab0y
Ben hier zelf fijn knipafval met massa's kristallen aan't roken
Niet bij gebrek aan beter, maar omdat ik ze dan puurder kan rollen 
GreetzComment
-
Comment
-
Van de blaadjes maak ik ice hasj, je moet er wel genoeg hebben hè lol
grtzComment
-
Comment







Comment