Wiet oproken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • achie13
    Retired
    • Nov 2008
    • 9

    #1

    Wiet oproken

    Korting op 420shop
    krijg je als je de wietblaadjes rookt in een joint krijg je dan het zelfde effect.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Nee

    Grtz.

    Comment

    • hashieblow
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2008
      • 44

      #3
      een betonnen hoofd

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Daar krijg je hoofdpijn van, je kan wel van de blaadjes een lekker weedthee drinken.
        grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • hobbyist
          Banned
          • Oct 2008
          • 605

          #5
          de blaadjes,, die gooien we weg, daar krijg je hoofdpijn

          luister goed naar dit lied



          groet

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            als je je fijne blaadje goed laat drogen dan is et chlorofiel er uit en is dat best rookbaar,vroeger geen cent te makken toen deed ik niks anders,nood breekt wetten.

            Comment

            • Vdb
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 368

              #7
              LoL,in mijn jonge jaren hebben we wel meer proberen te roken uit gebrek aan geld

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                Elk blaadje waar geen kristallen opzitten haal ik er tussenuit, naar mijn mening smaakt het beter ( wat minder scherpe smaak ) Bij gebrek aan wiet ben ik meestal ook wat minder selectief
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • Cannab0y

                  #9
                  Ben hier zelf fijn knipafval met massa's kristallen aan't roken Niet bij gebrek aan beter, maar omdat ik ze dan puurder kan rollen

                  Greetz

                  Comment

                  • hashieblow
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2008
                    • 44

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vdb
                    LoL,in mijn jonge jaren hebben we wel meer proberen te roken uit gebrek aan geld

                    ja ken dat thee zeker en gedroogde bananeschillen gadver als ik daar nu nog aan terug denk
                    haha goeie ouwe tyd

                    Comment

                    • zion
                      Advanced Grower
                      • Feb 2008
                      • 1056

                      #11
                      Damn, waarom ik die mooie tijden niet kunnen meemaken.

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Van de blaadjes maak ik ice hasj, je moet er wel genoeg hebben hè lol
                        grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • rookie
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 85

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door hashieblow
                          ja ken dat thee zeker en gedroogde bananeschillen gadver als ik daar nu nog aan terug denk
                          haha goeie ouwe tyd
                          Bij ons op school verkocht iemand kunstmest als hasj

                          De wannabe die het kocht rookte het heel cool op en zei dat het goede shit was

                          Comment

                          • bobo
                            Cronic Grower
                            • Oct 2007
                            • 3103

                            #14
                            gelukig heb je nog geen kamelestront gerookt als hasj .

                            Grtz

                            Comment

                            • Nerub
                              Retired
                              • Dec 2008
                              • 155

                              #15
                              hahaha ik moet altijd zoo lache als ik het woord "betonnen hoofd" hoor,, zo faking droog

                              Comment

                              Bezig...